Hjerte mitt dundret i bryste, jeg så rett inn i øynene til en full Wyatt, detter går aldri bra. "Wyatt slipp meg" sa jeg og prøvde å virke selvsikker. " Hvorfor?" Sa han med et ondt gliss. "Fordi jeg sier det" sa jeg. Han holdt hendene mine over hodet mitt med den ene hånda. "Jeg tror jeg kan gjøre hva jeg vil med deg jeg " sa han. Jeg så ned og fikk se en stor bulk i boksa hans. Nå begynte jeg og prøve og slå og sparke, men han bare lo og holdt meg fast. Jeg prøvde å skrike, men ingen brydde seg. Han begynte å knappe opp boksa mi. Hva faen skal jeg gjøre nå? Han slang meg på bakken og la seg oppå meg, han tok hånda si over munnen min. Tårene presset på. Han dro av meg boksa, jeg lå der i bare trusa. Han knappet opp boksa si før han rev av meg trusa, jeg skrek inn i hånda hans. Han dro ned boxern sin. Jeg kjente at den trengte seg inn, jeg lukket øynene og felte noen tårer, hvorfor måtte jeg ta en snarvei? Han gikk in og ut, for vær gang han gikk in slapp jeg fra meg ett hyl inni hånda hans. Det var så vondt, jeg har ikke hatt sex siden sist han voldtok meg. " Zoe?" Sa en kjent stemme, Wyatt stoppet opp og jeg lukket opp øynene. Blake?. Han så på meg at dette ikke var frivillig. "Wyatt hva faen driver du med?" Skrek han. " hva ser det ut som sa han og gikk inni meg en gang til for og bevise det, han hadde tatt vekk hånda si fra munnen min og jeg slapp ut ett hyl. Blake fortet seg og slo ti Wyatt. Wyatt var så full at han besvimte av ett slag. Han falt sammen oppå meg. Blake dro han av meg. Jeg dro på meg boksa og trusa, jeg brydde meg ikke om Blake så meg sånn. Jeg var i sjokk. Jeg klarte ikke gå. Blake løftet meg opp og berte meg hjem, så der lå jeg i sjokk og kan ikke tro at dette skjedde igjen.
YOU ARE READING
Why me?
Teen FictionZoe har akkurat flyttet, og må starte på en ny skole. Zoe har en hemmelighet som ingen utenfor familien vet om nemlig grunnen til at de flyttet. Zoe både gleder seg og gruer seg til å starte på en ny skole, men hvordan vil det bli da hun møter Blake...