Badboy

1.9K 74 0
                                    

" Så hvordan var skolen?" Sa Alex, med engang jeg kom inn døra, det var som om han har stått og ventet på meg. "Fantastisk faktisk" sa jeg og tok av meg skoa. "Fortell alt" sa Ben som kom bak Alex. Jeg gikk inn på stua og slang meg ned i sofan. Alex og Ben kom etter og satte seg på stolene ovenfor meg. " Jeg fikk meg noen nye venner" sa jeg og så på dem " Hvem da" sa de kor jeg blir alltid skremt når de gjør det. " Queen og Cloe" sa jeg. De så på verande før de så på me igjen. " noen flere? Sa ben. Jeg nøler litt, jeg aner ikke hvordan de vil reagere på at jeg har noen gutte venner. " det er jo Aiden og luke." Sa jeg og så på dem. De så på verande igjen med et skeptisk blikk, før de så på meg igjen. De skulle til og si noe, men jeg fortet meg og legge til "De er veldig hyggelige" "Zoe det sa du om "han"også." Sa Alex " Jeg vet det, men disse guttene har kjærester" " Okay, vi vil bare ikke at det som skjedde skal skje igjen" sa ben med et medfølende blikk. Vi snakker ikke ofte om det som skjedde.De vet hvor vondt det er for meg og snakke om det. " Men nokk snakk, Hvem vil ha pizza?" Både jeg og ben løp mot kjøkkenet.
*
"Du krasjet inn i en fyr?" Sa Cloe og neste lo seg i hjel. Aiden bare satt og tygde på baguetten son som vanlig.
" ja" sa jeg ganske flau. " Hvem da?" Spurte luke. " jeg aner ikke, men han hadde mørkt hår, ondskapsfulle øyne, og et hull i øret. Alle sluttet og spise og stirret på meg " Du gikk på Blake!" Nesten ropte Qeen. Heldig vis hørte ingen det. " Heter han Blake?" Sa jeg og tok ett bitt av eple mitt. " Skadet han deg?" Spurte Aiden. Jeg så rart på ham " Hvorfor skulle han det" sa jeg " fordi han er skolens badboy, han banker opp folk for ingenting" sa Qeen og så bekymret på meg. " Hvor ofte da?" Spurte jeg. " Ofte nok" sa Cloe. " Du burde seriøst holde deg unna ham, han er trøbbel lang vei" sa Qeen

Why me?Where stories live. Discover now