Tungt hjerte

1.3K 58 3
                                    

Zoe's synsvinkel

Jeg våknet opp og la meg på ryggen, jeg kom fort på hva som skjedde i går, hjerte mitt føles så tungt og jeg har en stor klump i magen. " Er du våken?" Sa en stemme ved siden av meg, plutselig kom jeg på at Blake hadde blitt og passet på meg i natt. " ja " sa jeg og satte meg opp i senga. Jeg er fortsatt i sjokk etter i går, men det hjelper å ha Blake her. Plutselig hører jeg at det noen nede, Alex og Ben må ha kommet sent hjem i går. " Hva skal du si til brødrene dine?" Sa han. Vis jeg sier hva som har skjedd til dem tvinger de meg til å flytte igjen, og vi kommer ikke til å vinne noen rettsak. " jeg kan ikke si det" sa jeg. Jeg ser at han vil vite hvorfor, men han spør ikke. Jeg gikk tur senga og tok på meg en hette genser, jeg hadde jo på meg klærne fra i går. Og ja før jeg glemmer det grunnen til at Alex og Ben dro i får var fordi de måtte i ett møte med jobben. De jobber begge på ett verksted.

Blake's synsvinkel

Zoe reiste seg ut av senga og tok på en hettegenser. Fy faen og den dama er vakker, ja jeg vet kan nesten ikke tro selv at jeg selveste Blake skolens badboy sa det. Jeg reiste meg tur senga også, det er faktisk første gang jeg har ligget i en seng med en nydelig jente uten at det skjedde noe, I know rart.
Jeg hadde fortsatt utrolig nokk på meg klærne mine. " Jeg burde kanskje dra" sa jeg, jeg vil jo ikke, men hun vil sikkert være litt alene. " Jeg følger deg ned" sa hun. Vi gikk ned trappa da jeg så Alex Og Ben vis det var det han het. " Hvem er dette" sa han jeg tror er Alex. " Det er Blake" sa Zoe. " Hei" sa jeg og prøvde og virke som en snill gutt.

Zoe's synsvinkel

Er det bare jeg som synes denne situasjonen er drit Klein. "Blake skulle akkurat til å dra" sa jeg og gikk mot utgangs døra med Blake diltende etter.
" Zoe kan vi snakke etter på?" Sa Alex. Jeg ga ham bare ett nikk til svar. Han kommer til å avhøre meg om Blake, typisk. " Takk for alt, og for at du ble" sa jeg. " Jeg er her vis det er noe eller om fu bare vil snakke" sa han før han gikk ut utgangs døra. Jeg skjenner jeg ble helt varm inni meg. Jeg gikk til stua, nå er det tid for en Klein samtale med brødrene mine, Jippi .

----------------------------------------------
Jeg har så jævlig skrive sperre, jeg tar imot alle forslag.
Hva synes dere burde skje mellom Blake og Wyatt, og Zoe og Wyatt.
Love all of my Readers :-))

Why me?Where stories live. Discover now