Nei det kan ikke være ham!

1.6K 67 3
                                    

Da jeg åpnet døra til festen, luktet det masse alkohol. Vi gikk inn, og der var det fullt av mennesker. Queen dro meg med seg på danse gulvet. Hun begynte og danse som en galing. Jeg sto der som en tulling. " Jeg går og henter noe å drikke". Sa jeg før jeg gikk mot bordet med alkohol. Jeg fant meg noe drikke, og jeg drakk, fortere en jeg burde, jeg skjente det brant litt i halsen,men jeg er så nervøs at jeg må roe nervene. Jeg gikk ut på dansegulvet og danset. Aiden kom foran meg, og begynte å danse. " Har du det gøy?" Skrek han omtrent, sånn at jeg skulle høre det over den høye musikken. Jeg og Aiden har fått veldig godt kontakt,men jeg ser ikke på ham som noe mere en venner. Jeg fant meg noe mer å drikke, og jeg drakk skal jeg si deg. Jeg danset som en gærning med Queen, alle må synes vi var idioter, men jeg bryr meg dritten om dem. Det var en gutt som kom bak meg og grep hoftene mine og snudde meg rundt. Det var luke, jeg la armene mine på skuldrene hans og danset. Luke er en utrolig bra danser. Jeg stoppet i ett sekund og så på sofan, der satt faktisk Blake og vennen hans med vær sin flaske og jente. Jeg snudde meg mot luke igjen. Men det var ikke luke som fikk oppmerksom het, jeg stirret på toppen av trappene. Der sto en gutt jeg skjenner for godt eller trodde helt til han ødela meg. Han stirret på meg med et ondt blikk, det samme blikket han hadde sen kvelden da han... NEI DET KAN IKKE VÆRE HAM! Da jeg snudde meg og snudde meg tilbake var han borte, men jeg vet han sto der.

Why me?Where stories live. Discover now