Jeg åpnet øynene, noen bar meg, noen sterke armer holdt meg under knærne og skuldrene. Jeg klarte bare å ha øynene halvveis oppe , jeg så det blonde håret og de onde øynene. Jeg var på vei til og miste bevisstheten igjen, men jeg rakk og se han flire ondt og si " Du trodde du kunne slippe unna" sa han.
Fuck you Wyatt.
*
"Hva ga du henne Wyatt?" Hørte jeg en stemme langt borte. Den var så kjent, men fra hvor ? " Noe sterkt no"
Jeg åpnet øynene, jeg så en mann og en til dom
Jeg tror er Wyatt, men jeg klarer ikke se hvem den andre personen er, men han har svart hår. Jeg prøvde og bevege på armene, men de var bundet fast. Fuck jeg er i den samme situasjonen som jeg var før jeg rømte. Jeg skulle ønske Queen var her akkurat nå, hu ville ha funnet en løsning med en gang, jeg kom plutselig på at jeg ikke hadde spurt hva som faktisk skjedde med Queen.
De hadde fortsatt ikke oppdaget at jeg er våken, jeg har fått tilbake synet, men den mannen jeg ikke kunne se, er ikke her. Det er bare Wyatt, og han stirrer ut av vinduet, med ryggen til meg. Det regner, og dråpene drypper mot vinduet. Jeg snudde på hode for og se om jeg har vært i dette rommet før. La meg se, grå vegger, svart gulv, et stort vindu altså det Wyatt ser ut av, en lampe i det hvite taket, et bord og en stol som står ovenfor meg. Jepp jeg har aldri vært her før. " Tror du at jeg ikke har merket at du er våken?" Sa plutselig Wyatt. Hvor lenge har han vist det? " Jeg håpet" sa jeg med en spydig tone. Han gliste, uten og snu seg. "Hva skjedde med Queen?" kom det plutselig ut av meg. Han svarte ikke, bare stirret ut av vinduet, det blonde håret hans står til den svarte t-shorts han har på seg. " hvorfor i helvete skal det være så jævlig vanskelig og svare på et forbanna spørsmål for faen?" Sa jeg eller ropte til ham. Han snudde seg og møtte blikket mitt. Jeg klarer aldri og tolke blikke hans, men jeg kunne se litt sinne. Han kom mot meg og pekte på meg mens han sa " Du passer kjeften din, du vet godt hva jeg kan gjøre mot deg" jeg følte jeg ble mindre da han sa det siste. Han var nærme meg, jeg var bunnet til en stol så jeg måtte se opp på ham. Jeg så rett inn i de onde øynene, jeg blir mint på hva som skjedde om og om igjen. Han snudde seg og gikk bort til vinduet igjen " Okey unnskyld da, jeg vil bare hvite hvordan det går med Queen"sa jeg og hater hvordan stemmen min knekker. " Javel, hu var bevistløs så vi sendte en mld fra mobilen hennes til ei som heter Cloe "
Cloe, jeg savner henne Aiden lik og alle sammen så mye, jeg husker den siste kvelden vi var sammen,vi hadde overnattings party hos Aiden. Vi drakk litt, men ble ikke fulle, vi lo og tulla og jeg er sikker på at det var den beste kvelden ever.
"Takk, for at dere i hvertfall sendte mld" sa jeg,han kunne jo faktisk bare ha lagt hu igjen der for og dø. Så det er vel noe.... Eller?
" hvem var han" han snudde seg så rart på meg. " hvem?" Sa han. Går det ann og bli dummere? " han som var her i sta, da jeg trodde at du trodde at jeg fortsatt var bevistløs." Hallo lissom.
Han gliste bare ondt og sa " Vil du virkelig vite?" "Ja" hva faen liksom?
"Hei McCall, pell deg inn hit!"
Vent hvorfor høres det etternavnet så kjent ut?, jeg fikk svar med en gang, for inn kom en gutt, med de nydeligste øynene og det vakreste hår, han hadde en gang reddet meg. Hjerte føler bare svik nå og sorg.
" Blake?".............
Jeg er så lei meg for at jeg ikke har publisert på ei stund, jeg har noe drama på gang. Tusen takk for 1K lesere.
Elsker der <3
YOU ARE READING
Why me?
Teen FictionZoe har akkurat flyttet, og må starte på en ny skole. Zoe har en hemmelighet som ingen utenfor familien vet om nemlig grunnen til at de flyttet. Zoe både gleder seg og gruer seg til å starte på en ny skole, men hvordan vil det bli da hun møter Blake...