Zoe's synspunkt
Jeg er fortsatt vettskremt etter det Wyatt sa for noen timer siden. Jeg prøvde og rikke meg løs, jeg har fortsatt vondt i ansiktet og ryggen etter Cody.
Fuck Cody go to hell, jeg beklager språkbruket mitt, men jeg har lissom alltid snakka sånn, jeg mener da jeg skulle konfirmere meg så måtte vi jo gå kirka på gudstjenester og sånn, og jeg banna omtrent for hvert ord jeg sa, og bestevennen minn kjefta alltid på meg for det. Lol.
Jeg aner ikke hvordan, men mens jeg tenka så har jeg klart og fått opp tauet, snakk om flak.....for første gang i livet mitt.
Jeg fjerna det fra magen min og reiste meg fra stolen. Jeg hadde ikke balansen først fordi jeg hadde så vondt i ryggen, igjen fuck deg Cody. Jeg måtte støtte meg inntil veggen til jeg fikk igjen balansen. Jeg gikk mot døra og åpnet den forsiktig, den var ikke låst, kanskje jeg endelig får igjen litt flaks. Jeg åpnet sen og gikk ut, det så ut som om jeg kom ut i en hage, hadde jeg vært fanget i ett hage skur? Jeg tenkte meg ikke om bare satte på sprang mot skogen. Jeg hørte en av gutta rope "Shit hurpa rømmer" jeg ignorerte hva han kalte meg og løp. Jeg var ganske langt inni skogen, det var ikke mørkt, men jeg var så sliten. Jeg kom bort til ett gjerde, nei, nei,NEI!! Jeg så meg rundt, det så ut som om gjerde gikk rundt hele huset. Jeg løp litt langs det, men nei det fikk rundt hele. Guttene kan komme til syne når som helst. Jeg kan ikke klatre over det fordi det var sikkert 10 meter høyt og hadde digre pigger øverst. Jeg kan ikke skrike, da hadde guttene hørt meg. Og jeg kan ikke akkurat gå tvers igjennom det. Så alt jeg gjorde var å sette meg inntil ett tre og legge ansiktet i hendene, jeg kommer meg aldri ut her ifra. Jeg begynte og gråte, jeg bryr meg egt ikke om jeg er mitt i ingenmannsland, jeg trenger bare å få alt ut. Jeg hulket og gråt. Jeg kommer aldri til og se Alex,Ben, Queen, Cloe og de andre og ikke minst jeg kommer aldri til og se Blake. Jeg vil ikke mer, jeg har ikke mer styrke i kroppen.
Det begynte å bli mørkt, jeg har nok vært her i noen timer, rart at guttene ikke har funnet meg, gjennom alle disse tankene sovnet jeg. Jeg var så utmattet av alt.
.....................................
Sorry for litt kort kapittel.
Jeg tar fortsatt i mot forslag til hva som kan skje.
Håper dere liker historien<3
أنت تقرأ
Why me?
أدب المراهقينZoe har akkurat flyttet, og må starte på en ny skole. Zoe har en hemmelighet som ingen utenfor familien vet om nemlig grunnen til at de flyttet. Zoe både gleder seg og gruer seg til å starte på en ny skole, men hvordan vil det bli da hun møter Blake...