Klarer ikke glemme

1.2K 52 2
                                    

Episoden av hva som skjedde i går spilles om og om igjen, Blake ødela meg og nå er jeg redd jeg aldri kommer til å bli hel igjen. Jeg våknet for ei stund siden, nå sitter jeg bare i en stol og ser ut vinduet på rommet jeg har fått. Selvfølgelig er døra låst og vinduet er laget av noe som ikke knuser og går ikke å åpne. Rommet er ikke så Værst egt, det er beige vegger, en dobbel seng med svart og rødt laken, et stort skap i tre hvit, et stort hel speil, en pult og kontor stol, den stolen jeg sitter i nå, rødt teppe på gulvet, ett bord sammen med en sofa, og en TV på et TV-bord og noen små ting som er i skuffer og sånn.
Jeg klarer ikke tenke på noe annet en hva som skjedde, jeg er helt knust. Hva faen skal jeg gjøre da? En tåre trillet ned kinnet mitt, men jeg tørket den fort vekk da jeg hørte døra bli låst opp, jeg reiste meg fort opp fra stolen da jeg så hvem det var. " sovet godt?" Sa han med en sånn stemme som bare får deg til og ville dra til noen, dere kjenner igjen den følelsen ikke sant? Tenkte meg det ja. "Hva tror du?" Sa jeg med en dra til stemme tilbake. Han målte meg med blikket, helt fra de hvite ankel-sokkene  mine oppover til de svarte, behagelige joggebuksen,og oppover den lyserosa (og da mener jeg så lys at det nesten er hvit) genseren min, og til og med til den løse dåtten min som sitte slapt på hode. " Nei vel" sa han. Og så meg inn i øynene. " kan dere ikke bare la meg dra hjem? Wyatt Vær så snill?" Sa jeg med en trist og sliten stemme. " Hva er moroa med det?" Sa han med en leken stemme. "Moro? Hva faen er moro med dette?" Sa jeg med en forbanna stemme, for det er akkurat hva jeg er, forbanna. " Alt vel" sa han. "Din jævel, dra deg langt til Hælvete, Åja stemmer jo vi er i hælvete" sa jeg, jeg angrer litt da jeg ser at han blir jævlig forbanna. Han stormer mot meg, han et omtrent helt inntil meg da han bitch slappa meg. Jeg falt på gulvet, fy faen det gjorde vondt. " du får farn meg passe kjeften din bitch" sa han før han stormet ut døra og låste. Hva faen har jeg rota meg opp i nå, jeg er alltid på feil sted til feil tid.

Alex's synsvinkel

"Vi må finne henne for faen!"  Ben så på meg, med tlf i den ene hånden. " tror du ikke jeg vet det?" Sa han. Politiet ringte akkurat og sa at de ikke hadde noe spor og sannsynlig  kommer hun ikke til og dukke opp igjen. " Det har bare gått to uker og de gir opp?" Sa jeg, ben la tlf i lommen, men passet på å ha på lyden i tilfelle noen skulle ringe og ha noen nyheter om Zoe. "Vi kan ikke gi opp hu" sa jeg og så på ham. " hun er lille søstera vår, vi kommer aldri til og gi opp hu" sa han. Gud vis du hører meg la alt være bra med Zoe.

Queen's synsvinkel

Disse to ukene har gått så treigt, jeg klarer ikke tenke på annet enn Zoe, hvordan hun ofret seg for meg.
Da jeg våknet på sykehuset dagen etter hadde jeg en hjernerystelse, men jeg brydde meg ikke dritten om det, Aiden og Cloe  satt ved senga mi da, og jeg lurte Ofc på hvordan i svarte jeg kom meg hit, og de sa at  Cloe hadde fått en mld eller no av han jævelen som gjore dette mot meg, han hadde blitt ddr til de kom, men med en gang han så dem stakk ham. Jeg fortalte dem om Zoe og vi sa Ofc ifra til brødrene hennes, de ble helt fra seg av bekymring.
Jeg føler så  Fælt at dette er min skyld, jeg klare ikke konsentrere meg her jeg sitter i naturfagen, jeg husker da jeg og Zoe nesten sprengte klasserommet da vi hadde forsøk, jeg måtte bare smile litt av tanken. Det som er litt rart er at Blake også har vært borte like lenge som Zoe. Merkelig.
Jeg ber for at Zoe har det bra og kommer hjem. Og bare så det er sagt jeg tror ikke på Gud i det hele tatt, jeg mener Zoe pleide å kalle meg anti kristen lissom, enda konfirmerte jeg meg kristelig. Jeg skjønner ikke meg selv noen ganger.

Blake's synsvinkel
Jeg sitter i sofan  og ser på fotball med en øl i hånda. Wyatt gikk opp, sikkert for og se til Zoe. Jeg kan ikke no for det , men jeg har så jævlig dårlig samvittighet for det jeg gjorde mot hu.
Plutselig hører jeg ett stort smell også smeller døra oppe igjen, og Wyatt kommer med sinte skritt ned. "Hva faen skjer?" Spurte jeg. " jeg mener det, jeg dreper hu snart" han gikk mot kjøkkenet, " hva gjorde du?" Sa jeg, han  gjær alltid noe. " hu oppførte seg som bitch så jeg bare bitch slappa hu litt, veldig hardt" sa han og gliste litt. " ikke skad hu, vis vi skal selge hu må hu være noenlunde Ok" sa jeg. Jeg vil ikke selge hu, men jeg trenger pengene , og Wyatt kommer til og drepe meg vis jeg trekker meg nå. " ja du har rett, men vis hu oppfører seg sånn kan jeg ikke kontrollere meg" sa han og tok opp en øl flaske og tok en slurk av den. "hvordan er kampen?" spurte han og satte seg ved siden av meg i sofan. " de leder 3-0" sa jeg, men oppmerksomheten vår gikk til all bankingen og skrikingen som kom fra rommet til Zoe " hva faen driv hu med nå?" Sa Wyatt før vi begge reiste oss og var på vei opp
-----------------

Hei folkens!
Jeg ville bare takke for 3k lesere
Sorry for at jeg ikke har skrevet, men jeg har gått igjennom en del disse ukene.
Love u pips<3

Why me?Where stories live. Discover now