Vakkre øyne

1.3K 68 2
                                    

Blake's synsvinkel

Jeg kan ikke tro det jeg akkurat så, jeg var på vei til sloss kampen da jeg så Wyatt knulla med noen, jeg skulke gå forbi da jeg så det var Zoe, og måten hun prøvde og komme seg løs skjønte jeg at det ikke var frivillig. Jeg måtte gjøre noe, jeg er kanskje en badboy, men aldri om jeg lar noen voldta en jente spesielt en jente jeg liker. Jeg bar henne helt hjem, hun bare lå med hode inntil skuldrene mine. " Er det noen hjemme hos deg?" Spurte jeg. hun bare ristet på hode. Jeg gikk inn innkjørselen hennes og opp til trappa. Døra var ikke låst. Jeg kan ikke tro at Wyatt kunne gjøre dette mot en jente. Jeg banker opp folk ofte, men jeg kunne aldri ha ødelagt en jente mentalt. Jeg gikk opp trappa, jeg tipper det er der hunn har rommet sitt. " hvilket rom er ditt?" Sa jeg og prøvde og virke beroligende. "Det" sa hun og pekte på en dør til venstre der det sto. Bank på.
Jeg åpnet døra og gikk inn på rommet, det var sånn middels stor, wow det veggene er malt i himmel blå farge og den ene veggen er hvit det er den veggen dobbelt sengen står inntil og det står noe på veggen, deg står What dosen't kill you makes you stronger.
Jeg la hun ned i den himmel fine sengen, hun er så vakker, jeg bare elsker det lyse brune håret og de krystall klare øynene. Jeg vet ikke hva som har skjedd med meg, vi har ikke engang snakket så mye, men jeg bare viste det fra første gang jeg så hun.

Zoe's synsvinkel

Han la meg ned i sengen min, han satte seg på sengekanten min. Jeg døler meg trygg når han er i nærheten. "Vil du at jeg skal bli" spurte han med en så varm stemme som gikk rett i hjertet. Jeg nikket til ham, han la seg ved siden av meg. Så sånn lå vi ansikt til ansikt, jeg vet ikke hvordan jeg skal komme meg gjennom dette igjen. En tåre falt fra øyet mitt, han tok hånden din over kinnet mitt og tørket den vekk " han skal ikke få skade deg igjen, jeg lover" sa han. Jeg var så trøtt, jeg lukket øynene og sovnet. Det siste jeg ser er de vakker varme øynene hans.
-----------------------------------------------
Tusen takk for alle leserne mine.
Jeg trenger hjelp, hva synes dere skal skje nå. Tar imot alle forslag
Love you gays

Why me?Where stories live. Discover now