Du burde si det

1.3K 57 4
                                    

"Men hva var det du skulle fortelle meg ?"sa Queen. Jeg satte filmen på pause. Jeg inviterte hu jo dor og snakke om det, men du aner ikke hvor vanskelig det er å fortelle noen at du har blitt voldtatt igjen. Men den store klumpen i magen løsner litt etter at du får sakt det til noen. Jeg husker da jeg var så redd for og si det til pappa, han kom ikke til og tro meg. Jeg sa det og han trodde jeg løy og ble så sur at han slo til meg. Det var ikke første gang, han slo både meg og brødrene mine, men Alex og Ben pleide alltid og passe på meg, men de var ikke hjemme den dagen. Da jeg fortalte det til dem og at pappa hadde slått meg for det, da var det nokk. Så de tok meg med hit.
"Dette er vanskelig for meg å si, men da jeg var på vei hjem fra butikken her om dagen, møtte jeg en full Wyatt" hun så på meg med et sjokkert blikk. " Hva skjedde?" Sa hun. " Han-h-han voldtok meg igjen" sa jeg og en tåre rant ned på skinnet mitt. Hun så på meg med ett det-kommer-til-å-gå-bra blikk. Hun ga meg en klem og sa " det kommer til og gå bra, jeg er het for deg" hun slapp grepet om meg Og så på meg. " men hvordan kom du deg løs?" " Blake så oss, og han rev ham av meg" " vent Blake reddet deg?" " ja og så ble han her med meg hele natta" sa jeg og skjønte ikke helt hva som var så bigg deal med at han gjorde det. " Det forundrer meg ikke" hva mente hun med det. " hva mener du?"  " han er jo totalt lost in you." . Vent sa hu akkurat at han er forelsket i meg. " og hvordan vet du det?" Sa jeg " alle unntatt dere to ser det" . Jeg skal innrømme at jeg har følelser for Blake. " hu så på iPhonen sin. " Fuck jeg må gå"   " Okey " sa jeg.
" er du sikker på at du klarer deg" jeg bare nikket til svar. " og du kan ikke si dette til noen" sa jeg " selvfølgelig ikke, men du burde si det til brødrene dine" jeg vet jeg burde men jeg kan ikke. " Vis jeg gjør det må vi flytte igjen" " Javel " jeg fulgte hun til døra ut og sa hade . Jeg gikk opp på rommet mitt igjen og datt ned på senga, liker virkelig Blake meg? Okey jeg vet at de fleste lurer på hvorfor jeg ikke bare ligger i sengen og gråter hele tiden siden jeg ble voldtat, men jeg har gjort det en gang før og vil ikke la ham ødelegge meg. Det at Blake kanskje liker meg varmer hjerte i noen minutter. Jeg gruer meg så mye til skolen i morra, jeg aner ikke hva jeg skal gjøre vis jeg ser ham, men det er ett pluss og få se Blake .

Why me?Where stories live. Discover now