BYTTE

1.1K 54 2
                                    

"Som vi alle vet var faren din en stor alkoholiker" sa Wyatt. Og BAM der var minnene om pappa som slo oss tilbake, jeg var så dum og sa sanheten til Wyatt da vi var sammen og jeg trodde han elsket meg, men vi vet alle hvordan det gikk. Blake så ikke overrasket ut i det hele tatt, Ofc he knew it. "Hva med det?" Sa jeg med sammen bitte tenner for og holde tilbake tårene.
" vel han lånte masse penger av oss" vel den var ny, " hvorfor?" Sa jeg " til drekke" bombe!. " men han lovte at vi skulle få det tilbake, men da vi skulle få det tilbake like før vi møttes, så hadde han ikke pengene" den var ikke ny. " og hva har dette med meg og gjøre?" jeg begynner og bli litt irritert for og si det sånn. " vi hadde tenkt til og banke gørra ut av ham, men..." Han stoppet opp og så meg inn i øynene, det gikk frysninger nedover ryggen. " men hva da?" Sa jeg " men han sa vi kunne bytte, han fikk leve og vi fikk.." Pappa har jeg ikke sett siden vi flyttet og ikke hørt noe. " dere fikk hva da?" Han så ondt på meg, og Blake sto der, jeg begynner å gå dritt lei at han bare står der. " deg" sa plutselig Blake." HVA!?" "vi fikk deg" sa Blake igjen. Hva i helvetes fitte faen, han kan ikke bare bytte meg bort, hva faen feiler det ham? " Slipp meg nå!" Skrek jeg til dem. " Nei, du er vår nå og for alltid, og det beste er at vi kan bruke deg til hva vi vil" sa Wyatt, nå klarte jeg ikke holde tilbake tårene lenger. Jeg hater Wyatt, jeg hater pappa, og jeg hater Blake.
" var alt fra første stund bare skuespill?" Sa jeg til Wyatt, men det var også rettet mot Blake. " Ofc, jeg kunne aldri ha forelsket meg" sa han og lo. "jeg tror ikke på at du også gjorde det Blake" sa jeg og så på ham. " Det er der du tar feil, det eneste jeg ville var og knulle deg" sa han. De orden svei seg fast i hjerte. " vel sett i gang Blake" sa Wyatt, Blake gikk mot meg. " Nei...." Sa jeg.

Why me?Where stories live. Discover now