I timen etter Lunch klarte jeg ikke tenke på noe annet en følelsen da han strøk meg på ryggen akkurat på BHen.
Jeg klarte ikke å følge med på noe av det miss Linn sa. Jeg spurte om jeg kunne gå på do,Selvfølgelig måtte jeg ikke det, men jeg klarte ikke sitte der og høre på snakkinga hennes om ting som ikke betyr en dritt. Jeg gikk på doen og sprutet litt vann i ansiktet, jeg tørket det av meg og så meg selv i speilet. På utsiden så jeg glad og Okey ut, men vis man kunne åpne meg ville man bare se et tomt hjerte med hull i seg. Jeg stirret meg selv i øynene. Han skal ikke få gjøre dette mot meg, jeg skal aldri felle en tåre mens han ser det igjen lover jeg meg selv. Jeg tok et tinkt pust og gikk ut i gangen. Guttedoen er rett ovenfor jente doen. Døra gikk opp til guttedoen og ut gikk,er det mulig hvorfor må jeg alltid være på feil sted til feil tid. Han så opp mot meg og fikk et ondt gliss over munnen, han gikk nærmere meg og jeg lenger bak, helt til jeg traff veggen. "Hva vil du?" Sa jeg PG prøver å ikke få stemmen til å knekke. "Nei si det du" sa han og tok hendene sine på begge sider av skuldrene mine. "Fy du like deilig siden sist jeg så deg" sa han. " selv med klær på" sa han. Jeg kjente tårene presse på, men jeg lovet meg selv og aldri gråte foran han igjen og det skal jeg holde. " Hvorfor er du her?" Sa jeg " Vel først skulle jeg egt bare besøke en venn, men så så jeg deg på den festen" sa han og smilte. Han viste ikke at jeg skulle være der? " og da bestemte jeg meg for og bli" sa han. "Hvorfor?" Han så på meg med ett litt rart uttrykk som jeg ikke kan tolke helt. "Hvorfor dro du ikke bare, hvorfor bli her og terroriser meg? Du fikk jo det du ville, eller tok det du ville gjorde du ikke?" Han fikk et lyst i øynene. " jeg tok det jeg ville ja, men jeg vet du innerst inne likte det" "LIKTE DET? Hørte du ikke skrikene mine eller så du ikke tårene mine?" Sa jeg og hater hvordan stemmen min knakk på slutten. Han skulle til å si noe før noen sa "Wyatt?" Det var Blake, hvor lenge har hann stått der?. Wyatt snudde seg og jeg fortet meg og løpe mot klasserommet. Jeg hørte Blake rope navnet mitt, men jeg brydde meg dritten om ham akkurat nå. Jeg åpnet døren til klasserommet og satte meg ned.
*
" Gidder du å hå ned til butikken og kjøpe melk?" Spurte ben meg. " Nå?" "Ja, butikken stenger ikke før 9" jeg kippet på meg skoa mine, jeg gadd ikke ta på noen jakke det var ganske varmt ute til og være halv 9 på kvelden egt. Jeg gikk til butikken, det tok ca 10 min. Jeg kjøpte melk, jeg tenkte jeg kunne gå igjennom tunnelen i stede, det er litt kortere. Jeg gikk inn i tunnelen, jeg hørte mye jubel. Jeg fortsatte og gå, men rett foran meg var det en gjeng gutter fra min alder altså 16 åringer til folk i 20 åra og sloss. Jeg skulle til å snu da en arm grep fast i meg og dytta meg inn i veggen.
YOU ARE READING
Why me?
Teen FictionZoe har akkurat flyttet, og må starte på en ny skole. Zoe har en hemmelighet som ingen utenfor familien vet om nemlig grunnen til at de flyttet. Zoe både gleder seg og gruer seg til å starte på en ny skole, men hvordan vil det bli da hun møter Blake...