Capitolul 2

24.2K 883 18
                                    

Bunaa, capitol nou:)

1.Deci vreau sa va spun ca nu prea le am cu furturile astea, sa ca nu prea am stiut sa explc prea bine, dar mi-am dat silinta.

2.Pentru cei care nu stiu mare parte din Arizona, este desert  si de aceea este mai pustiu ( o sa va ajute sa intelegeti povestea)

Raisa------> (sper ca va place)

Capitolul 2

Când am intrat în La Dill’s, erau toți acolo din nou. Și iar se uitau la mine ciudat. Cu toate acestea, nimeni nu a spus nimic pentru că nimeni nu îndrăznește să facă ceva împotriva lui Ethan. Ei știau că dacă se luau de mine, vor rămâne fără organele cu care produc copii. Nu îl vedeam pe Ethan nicăieri așa că am spus, nervoasă:

- La ce vă holbați?

Ei nu păreau deranjați că tocmai i-am prins holbându-se la mine și continuau să o facă, făcându-mă să mă simt din ce în ce mai inconfortabil.

- Raisa, poate ai vrea să te acoperi puțin, mi-a șoptit Trey.

M-am uitat în jos la mine și mi-am dat seama de ce se uitau toți cu nerușinare la mine. Eram încă îmbrăcată în pijamalele mele. Purtam o pereche de pantaloni scurți mov, un maiou asortat și un hanorac gri peste.

După ce Ethan mi-a spus că planul îl vom efectua azi, mi-a spus să ajung acolo cât de repede pot. Așa că nu am avut timp să fac nimic. Am plecat cât de repede am putut, nevrând să îi dau șansa să fie din nou nervos pe mine. Așa că i-am spus lui Trey  să ma ducă la depozit.

Mi-am încheiat hanoracul și am început să trag de el în încercarea de al face mai lung, dar nu ma ajutat aproape deloc. Oh, firar, Ethan o sa fie nervos!

Trey mi-a facut semn înspre biroul lui Ethan și am intrat. Biroul era mobilat cu lemn masiv și canapele de piele. L-am văzut imediat pe Ethan ridicându-se de pe scaun. Când a ajuns lângă mine, nu a irosit timpul și mi-a zdrobit buzele cu ale lui. Nu aveam de ales, așa că l-am sărutat înapoi, încercând să il fac să creadă că îmi place. Sărutul era dur și posesiv și îmi provoca silă.

- Ți-am zis să nu mai porți haine dintr-astea în depozit, a spus el apoi năpustindu-și gura înapoi peste a mea.

I-am simțit una dintre mâini coborând în jos și prinzându-mi fundul cu sălbăticie. A gemut în gura mea și atunci mi-am dat seama că era momentul să găsesc o scuză, altfel chestia asta nu o să se termine bine pentru mine.

Nu eram neatinsă, dar pur și simplu, culcatul cu Ethan nu îmi mai provoca plăcere, de când a început să mă îndepărteze de viața lui. Reacțiile și acțiunile lui m-au făcut să cred că îmi folosește doar corpul.

M-am depărtat de buzele lui și se pare că și el avea nevoie de aer pentru că și-a îngropat fața în gâtul meu, respirând greoi.

- Cred că... trebuie să stabilim planul, am spus sacadat.

- Mi-a fost dor de tine, a spus el în gâtul meu.

- Și mie mi-a fost dor de tine, am mințit.

Când mi-a dat drumul, mi-a spus să mă schimb. Trebuia să mă schimb în costumul negru care mă va ajuta să trec mai neobservată când va trebui să mă înfiltrez. Ethan mi-a aruncat geanta cu ehipamentul și m-am uitat înăuntru.

Pe lângă costumul meu negru și armele mele obișnuite, în geantă erau și două pistoale.Am ridicat unul, dând drumul genți pe podea.

- Un pistol? Am întrebat uitându-mă la Ethan.

Getting Caught (Prima Carte)- EditataUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum