Capitolul 4

23.5K 842 12
                                    

Hey! Imi pare foarte rau ca a durat atat, dar am fost foarte ocupata cu o mie de lucruri:)

Inainte sa va las sa citit am sa va spun cateva lucruri:

1. Cel din dreapta este Wess, unul dintre 'gorilele' lui Cooper.---------->

2. Daca ati uitat personajele, va sugerez sa treceti cu ochii pe la capitolele interioare, unde aveti poze.

3. Am pus distributia unor personaje, dar nu a tuturor.

Atentie!!- James Franco apare in poveste ca fiind mult mia tanar decat este in realitate, asa ca daca va uitati pe Google la poze cu el, nu va imaginati ca are 40 de ani.

4. De acum sper ca voi posta regulat.

5. In caz ca ati uitat ce s-a petrecut panaa cum in poveste, v-am facut un mic rezumat:

Raisa Wilson este cea mai buna si priceputa hoata din Arizona. Ea este iubita celui mai de temut mafiot din acea zona, Ethan. el o trimite sa ii recupereze niste acte de la dusmanul sau, Cooper, dar aceasta ramane prinsa acolo.  El acum o tine ostatica.

6. Am schimbat coperta, care va place mai mult? Cea veche sau asta?

Capitolul 4

Cum am putut fi atât de proastă? Se presupune că sunt expertă în asta. Dar nu și când în casă există un nenorocit de câine care vrea să mă dea de gol.  M-am gândit să mă ascund după masă, dar am realizat că oriunde m-aș duce, câinele m-ar urmări.

Așa că mi-am închis ochii și mi-am ținut respirația, încă auzind pașii apăsați. Lătratul câinelui s-a sfârşit și a început să mă lingă pe mână, făcându-mă să strâmb din nas.

Nu urăsc câinii, defapt, îmi plac. Dar nu asta. Nu Sparky. Câinele ăsta m-a dat de  gol.

Am auzit paşii oprindu-se în afara bucătăriei şi am crezut că am scăpat. Am împins câinele la o parte şi m-am ridicat în picioare.  Trebuia să găsesc o modalitate de a mă întoarce în cameră, fără să fiu văzută. Sunt sigură că nu voiam să dau nas în nas cu aceea persoană, oricine ar fi ea.

Am pășit, simțind câinele în spatele meu, miorlăind încet. La naiba! Mai era să intru și în belea și asta fără niciun folos pentru că se pare că marele Cooper, nu are o trusă medicală în toată casa!

Am ieșit din bucătărie, ușurată când nu am văzut pe nimeni. Așa că am început să merg spre dormitor. Dar nu am apucat să fac mai mult de cinci paşi pentru că vocea lui Cooper s-a auzit în tot livingul.

-          Degeaba încerci.

Am sărit ca arsă și m-am întors cu fața spre locul de unde a venit sunetul.Stătea pe canapeaua ce era ferită de privirea mea.  Ce naiba face treaz la ora asta? Defapt cu lătratul câinelui ăsta, nici nu mă mir că nu închide ochii nici măcar noaptea.

-          Și ce mai exact încerc? am întrebat, stând pe loc

-          Să scapi, a răspuns el și am văzut fumul ieşindu-i din gură

Voiam să protestez, dar mi-am închis gura. Nu puteam să îi spun că aveam o  rană. Una destul de urâtă. Nu puteam să îi spun pentru că aș fi înrăutățit situația. Așa că l-am lăsat să creadă ceea ce era evident. Primul lucru pe care l-ar face o persoană ținuta ostatic este să încerce să scape. Oricât m-ar uimi că spun asta, aici e mai bine. Deocamdată. Măcar a trecut o zi fără să îmi i-au una de la Ethan.

-          Am făcut ce ar face oricine altcineva, am spus.

A urmat un moment de tăcere, după care a spus:

Getting Caught (Prima Carte)- EditataUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum