Capitolul 23

16.5K 969 117
                                    

Hey!

1.       Va rog, nu imi mai adresa-ti intrebarea “ Cund pui next?” Daca as stii v-as anunta! Chiar ma scoate din sarite.

2.       Acesta este penultimul capitol, ceea c einseamna ca mai este un capitol si prima parte se termina.

3.       Imi cer scuze, daca nu voi apuca sa postez toate copertile facute de voi, dar le puteti gasi pe facebook-ul ‘FefeLove Pe Wattpad’. Linkul in External Link-->

4.       Capitolul este dedicat lui ‘casandrandreea’

5.       Copertile sunt facute de o foarte draguta cititoare care mi-a luat chiar si un interviu “Smashify”-->

6.       Spre ca va plac tinutele Raisei si al lui Cooper pe care le-am ales cu greu->

Melodie: Trey Songz-Serial-->

Capitolul 23

Când am acceptat să vin să fur de la Cooper, am făcut-o pentru că nu aveam de ales. Ethan m-ar fi obligat oricum şi în plus, m-aş fi ales cu o mână ruptă. Ştiu că mă manipula, dar nu aveam ce face. Mâinile şi picioarele îmi erau legate. La început chiar mă iubea, dar pe măsură ce furăm mai mult pentru el, se îndepărta mai mult, continuând să mă folosească.

Dar acum? Cooper nu mă iubeşte şi încă nu mă rănit fizic grav ca să îmi fie frică de el. Dar el are acea imagine întunecată, care mă înspăimântă puţin. Desigur, mă şantaja, dar nu mă manipula şi folosi aşa cum o făcea Ethan. De ce am spus ‘da’?

Au trecut două săptămâni, de când am început să mă înţeleg mai bine cu Cooper, dar tot nu ştiu multe despre el. Aşa că nu ştiu de ce am acceptat.

Stăteam în fata patului, holbându-mă la cutia descrisă. Atunci când Cooper a venit să îmi dea trei cutii la ora 6 seara, una mare, dar totuşi cu o textură frumoasă şi două mici m-am gândit la cu totul altceva, dar când mi-a spus să fiu gata într-o oră, mi-am dat seama că i-ar mi-a adus haine.

Dar când am deschis cutia, am văzut că era o rochie. Nu am scos-o nici acum pentru că mi-e frică să văd ce fel de rochie. La cum mi-l imaginez eu, probabil mi-a adus o rochie scurtă care deabia îmi acoperă fundul cu un decolteu până la buric.

Am descris celelalte cutii mai devreme şi într-una se afla o pereche de pantofi negrii cu tocul mediu şi cu catarama aurie la gleznă. Sunt foarte frumoşi şi păr şi foarte scumpi.

În cea de-a doua cutie se afla un set de bijuterii şi o geantă plic. O braţa groasă, una roşie care să dea o pată de culoare, două inele şi un colier, toate fiind aurii care să se potrivească cu cataramă.

Oh la naiba. Deci rochia chiar este scurtă, dacă am bijuteriile care se asortează cu pantofii. De ce ai asorta cu pantofii dacă nu sunt la vedere?

Mi-am întors din nou privirea spre rochie şi am decis să o văd, după ce fac un duş.

Câteva minute mai târziu, am intrat în duş şi am început să îmi spăl trupul. Nici nu am apucat să îl întreb unde mergem pentru că, mi-a aşezat cutiile pe pat şi a ieşit în grabă, răspunzând la telefon.

După ce am terminat, m-am înfăşurat într-un prosop alb şi am ieşit. Am intrat în cameră şi m-am dus spre cutie din nou. Puteam vedea deja că rochia este neagră. Am tras aer adânc în piept şi am scos rochia din cutie într-o mişcare bruscă.

Getting Caught (Prima Carte)- EditataUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum