Capitolul 19

16.4K 909 105
                                    

Hey!

Imi pare rau de asteptare....din nou.

Anunt!  Am acordat un interviu pentru cine este interesat. Linkul il puteti gasi in 'external link'. Sau puteti intra pe profilul peu la descriere sau cautati-o pe ImperfectDisaster2.

Acest capitol este dedicat ei deoarece mi-a facut aceasta superba coperta--->

Melodie---->Faydee- Before The Night Is Over

 Cel mai lung capitol de pana acum!!!! Yuhuuu.

Capitolul 19

Prima zi

Au trecut 25 de ore de când nu l-am mai văzut pe Cooper. Palma pe care mi-a dat-o m-a pus pe gânduri.

De ce m-ar lovi? I-am spus că este dur, dar nu ştiu ce a vrut să demonstreze cu acea lovitură. Probabil că ştie să se impună...

Mi-am pus capul pe genunchi în timp ce îi strângeam la piept.

Nu mai înţelegeam nimic. Unde s-a dus? De ce nu s-a mai întors? De ce nu s-a întors nici Tom?

După ce Cooper a zburat pe uşă, Tom a intrat. A intrat în bucătărie, apoi s-a dus sus şi înainte să îmi dau seama, a ieşit din nou. Şi de atunci nu l-am mai văzut.

Am rămas singură. Singurul care mai calcă pe aici din când în când era Wess.

Îl văd din oră în oră. Intră şi mă verifică apoi iese. Nu vroiam să îl văd, dar se pare că el e singurul care mai e pe aici.

Prima dată când a venit, mi-a adus două pungi. Una era plină cu cărţi, iar cealaltă cu DVD cu filme. Măcar Cooper nu mă lăsat să mor aici, după ce m-a mai şi plesnit.

 Până acum nu am reuşit să citesc sau să mă uit la vreun film pentru că nu mă pot concentra. Aveam o groază de întrebări care mă macină şi se pare că nu mă pot gândi la nimic altceva, decât la ele.

Wess nu mai comenta şi chiar nu a vorbit deloc cu mine, ceea ce mă bucură. După stresul la care sunt supusă, nu mai am nevoie şi de el.

Starea mea mentală şi de sănătate... ori mi se părea mie ori încep să mă transform într-un zombi.

M-am ridicat şi m-am dus în faţa frigiderului.

De când nu am mâncat?

30 de ore? Mai mult?

Mi-am luat o sticlă de apă şi câteva căpşuni dintr-un bol, pe care le-am înfulecat imediat.

Cât poate rezista cineva fără mâncare? Nu am poftă de mâncare? O fac intenţionat?

Am auzit uşa şi mi-am dat seama că Wess era aici să mă controleze. Am ieşit din bucătărie şi m-am aşezat pe canapea. El stătea lângă uşă privindu-mă atent pentru câteva zeci de minute, în care nu a scos un cuvânt, ceea ce m-a surprins. Apoi a ieşit, lăsându-mă încă o dată singură într-o casă în care nu credeam vreodată că voi trăii.

Două etaje, o grădină mare, o bucătărie cu de toate, o piscină uriaşă, o locaţie atât de minunată, şi trei canapele?

De când sunt trei canapele în casa asta?

***

A doua zi

37 de ore de când nu l-am văzut pe Cooper.

Idiotul ăsta s-a decis să dispară tocmai când aveam nevoie de răspunsuri.

Getting Caught (Prima Carte)- EditataUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum