Hey!
1. Am acordat un interviu pe care il puteti gasi in descriere pe profilul meu.
2. Pagina de Facebook pentru cine vrea sa se alature ‘FefeLove Pe Wattpad’. Link de asemenea in ‘external link’.
Va astept copertile sau bannerele;)
De asemena pe pagina de Facebook, voi posta tresere din urmatorul capitole, poze ce au legatura cu urmatorul capitol, dar si incdici.
3. Am de clarificat niste lucruri:
-In acte si poze si orice va mai aparea in poveste, nu e vorba despre ei doi ca prieteni dinainte. Nu veti gasi nici in acte si nici in poze ca sunt ei doi. Asta nu e posibil pentru ca ei nu se cunosteau inainte. Am specificat asta in primele capitole. Ea nu il cunostea pe el si nici el pe ea. Asa ca el nu poate aparea in poza cu Raisa..
-Cooper nu si-a omorat proprii parinti.
-Cooper, Evan si Raisa nu sunt frati!
-Ethan mai apare.
Melodie---àJay Sean-Stay
Coperta din dreapta este facut-a de o fata draguta care s-a gandit si la povestea meaJ
Dedicatia este pentru ‘Lucky00’J
Capitolul 20
Atunci când am devenit conştientă, puteam simţi ceva moale sub degete. Atât de moale şi pufos. Mirosul curat, dar în acelaşi timp ciudat, mi-a umplut nările.
Miros de câine. Sparky!
Mi-am deschis ochii şi într-adevăr în faţa mea se afla Sparky. Îi puteam auzi sforăitul uşor ceea ce însemna că dormea. Acum nu mai era aşezat pe o parte, ci cu faţa în jos şi botul pe labe.
Deşi câinele ăsta e aproape cât mine, era la fel de drăguţ ca şi un câine de buzunar pe care nu îl poţi ignora oricât de mult ai vrea. Era atât de drăgălaş încât m-am aplecat şi i-am plantat un sărut pe cap.
MI-am îndepărtat apoi mâinile, uşor nevrând să îl trezesc, deşi mi se pare că a dormit prea mult.
Cât o fi ceasul?
Prin geamul lui Coop-
Stai! Sunt în camera lui Cooper!
Toate amintirile de ieri seară mi-au venit în minte. Şi atunci am realizat că nu numai că eram în camera lui, dar îi mai purtăm şi hainele.
Am oftat când mi-am adus aminte că Tom şi Sparky veniseră, dar nu şi el. Oare unde o fi şi ce face? A trecut o săptămână de când nu l-am mai văzut.
M-am întors pe spate şi am început să îmi întind toate oasele. Simţeam soarele bătând prin fereastră şi încălzea şi lumina cameră, ceea ce o făcea să pară mai puţin bărbătească.
Se pare am dormit destul de mult, dar chestia ciudată e că îmi simţeam corpul foarte obosit. Mă simţeam slăbită şi recunosc asta. Am slăbit foarte mult, dar asta e bine, nu? Îmi funcţionează planul.
Mă dureau picioarele, braţele şi orice altceva. Îmi simţeam muşchii contractându-se şi o durere scurtă m-a pătruns. Deşi au trecut patru zile de când am fost la piscină, se pare că eram atât de slabă încât durerea era tot în corpul meu şi refuza să plece.
M-am rostogolit, vrând să cobor din pat dar am intrat în ceva. Ceva tare.
Mi-am deschis ochii, dar când am văzut ce stă în faţa mea, sau mai bine cine, i-am închis din nou, simţind cum o ciudată căldura pune stăpânire pe mine.
CITEȘTI
Getting Caught (Prima Carte)- Editata
RomanceTocmai când am vrut să mă ridic, gura lui s-a năpustit peste a mea. În secunda în care buzele ni s-au atins, am gemut amândoi. Mi-am simțit tot corpul explodând cu o dorință fierbinte. Buzele lui erau atât de disperate încât le savurau pe ale mele...