Hey!
Acest capitol este dedicat tuturor cititorior mei:)
Important!! Cititi nota de la sfarsit!
Capitolul 24
Când mi-am deschis ochii şi am observat că sunt dezbrăcată, am zâmbit. Amintirile frumoase şi fierbinţi de ieri mi-au inundat mintea, făcându-mă să mă muşc de buza. Fiecare atingere a degetelor lui reci şi puternice, îmi provocă fiori pe şira spinării. Fiecare părticică din pielea mea care se atingea cu a lui, parcă era în flăcări.
Dar ce naiba am făcut?! M-am culcat cu el, deşi am spus că nu o voi face. Am încercat să îi rezist. Au trecut vreo 7 luni de când stau aici şi am rezistat până acum. De ce tocmai acum, am cedat? Poate că acel corp şi acei muș-
Chiar ar trebui să mă concentrez pe alte lucruri. Cum ar fi ca el este al doilea bărbat din viaţa mea. Mulţi ar spune că am avut 20 de bărbaţi, dar am fost doar cu Ethan şi Cooper. Nu sunt eu visul fiecărui bărbat, dar am demnitate. Şi chiar dacă aş fi vrut să am 20 de bărbaţi, Ethan ar fi omorât fiecare mascul care ar fi încercat ceva cu mine. La naiba, i-ar omora chiar şi dacă ar fi stat lângă mine.
Dar apoi am realizat că el nu este lângă mine. Oare s-a trezit şi şi-a dat seama că greşeala a făcut? Oare este scârbit? Sigur îi pare rău, nu? E clar că încă o iubeşte pe blondă şi cred că acum îi pare rău. Normal că îi pare rău...
Dar mie îmi pare rău? Nu simt nicio urmă de remuşcare. Nici măcar puţin. De ce mi-ar părea rău? Mi-a plăcut ceea ce s-a întâmplat aseară. Parcă aveam nevoie de asta. Sunt o femeie cu nevoi aparent. Îmi doream să mă trezesc lângă el, dar el este Marele Cooper, periculos, intimidant şi... rece
M-am ridicat din pat, înfășurându-mi trupul în cearceaful alb şi mare. Mi-am luat câteva lucruri de care aveam nevoie şi am ieşit din cameră, asigurându-mă că Evan nu este prin preajmă. Nu se auzea nimic, aşa că sunt sigură că nu e nimeni acasă. Am traversat holul şi am intrat în baie.
Aveam o senzaţie de disconfort între picioare, dar ştiam că era normal. Au trecut 7 luni de la ultimul act sexual. Şi în plus, Cooper este mare decât Ethan. Nu îmi vine să cred că încă îi compar.
Mi-am lăsat cearceaful să cadă şi am intrat în duş. Mi-am spălat părul care acum era mult mai mătăsos. Nu am mai folosit niciun aparat de înfrumuseţare, aşa că acum era mai sănătos. Apoi mi-am spălat corpul de toată transpiraţia şi apoi am rămas sub apă, încercând să las apa fierbinte să mă relaxeze.
Un gând mi-a venit în minte. Atunci când eram beată şi am sărit pe Cooper, el mi-a spus că ar fi mai bine să fiu trează şi conştientă. Şi aşa e. Acum îmi pare bine că ni m-a băgat în seamă şi că mă îndepărtat pentru că acum nu aş mai fi ştiu nimic din ceea ce s-a întâmplat azi noapte şi asta ar fi o ruşine. Am zâmbit din nou şi de data asta cred că am şi roşit.
Am oprit apă şi am ieşit din duş, uscându-mă cu un prosop crem cu care apoi mi-am uscat părul. Mi-am pus lenjeria intimă şi eram pe care la îmi îmbrac tricoul când am auzit o bubuitură şi apoi urlete. Nu îmi dădeam seama cine tipa.
Mi-am pus repede restul hainelor şi am ieşit în grabă, coborând scările. Fix în faţa mea se afla 'Iadul'.
Cooper se lupta cu Ethan, fiecare având câte un pistol la mijloc. Nu vedeam asta, dar ştiam sigur. Ethan mereu avea un pistol cu el, iar pe Cooper îl văzusem de câteva ori cu unul, aşa că ştiam că erau înarmaţi. Mă uitam cum pumni zburau în fiecare direcţie. Ethan îl lovea, apoi Cooper lovea. Şi gura diferenţa este la atunci când pumnul lui Ethan îl atinge pe Cooper, simţeam o durere interioară, de parcă eram eu cea lovită.
CITEȘTI
Getting Caught (Prima Carte)- Editata
RomanceTocmai când am vrut să mă ridic, gura lui s-a năpustit peste a mea. În secunda în care buzele ni s-au atins, am gemut amândoi. Mi-am simțit tot corpul explodând cu o dorință fierbinte. Buzele lui erau atât de disperate încât le savurau pe ale mele...