Capitolul 10

21K 942 49
                                    

Hey! Imi pare rau ca nu am postat mai devreme, doar ca nu am putut.

Si faptul ca ma presati, nu ma ajuta deloc.

Trimitandu-mi mesaje in privat cu mesajul: ‘Nu m-ai citesc pentru ca nu postezi’, m-ati facut sa rad, sincer. Pentru ca daca va place o poveste asteptati si pana anul viitor, asa ca...

Va multumesc tuturor care s-au intors sa voteze fiecare capitol, dar si celor care mi-ai dat follow:)

INCA O DATA VA ROG, DACA VA PLACE, SA VA INTOARCETI SI SA DA-TI VOT LA FIECARE CAPITOL, PENTRU A MA AJUTA SA PUBLIC CARTEA. VA MULTUMESC!

Dedicat lui Dya_summer--Te pup:*

“Deci...Imi vine sa te bat la fel ca celorlalte fete care iti citesc povestea:))...Dar ma abtin si prefer sa te rog doar sa nu ne ti in suspans foarte mult si sa pui repejor next!!:D...Please, please, please, pretty please!!:))...Asa, acum, Jared...imi place numele, dar sper sa  ne lamuresti repede de ce nu ii place ca Raisa sa ii zica asa, caci daca Gabby ii zice asa(daca asa a raspuns la tel) inseamna ca nu il deranjeaza numele:P :D...pfff nu prea credeam ca va avea tupeul sa il plesneasca, dar a fost mortala faza! ..Acum, spor la scris, te rog daca poti sa ma anunti cand pui next:D...:*:*    

Capitolul 10

Dacă spuneam că înainte îmi displăcea acel câine, acum pot spune că îl urăsc. Labele lui uriaşe, au ajuns pe spatele meu, zgâriind micile răni pe care le aveam din cauza lui Cooper. În momentul ăla am țipat cât m-au ținut plămânii.

Mă simțeam de parcă eram în foc. Și nu numai din cauza durerii, dar și de faptul că stăteam peste aşa-zisul” inamic”. Cooper. Eram urcată peste el și eram lipită de el în fiecare părticică a corpului.

Fețele noastre erau la mai puțin de 10 centimetri una de cealaltă, iar ochii mei erau pe acele buze pline de invitație, dar asta pentru că nu îl puteam privi în ochii. Avea din nou acea privire.

Auzeam vag lătratul câinelui, dar nu mă puteam concentra decât pe fața șocată a lui Cooper. Mâinile mele erau de o parte și alta a feței lui, făcând ca părul meu aproape uscat să îi mângâie fața.

Tocmai când am vrut să mă ridic, gura lui s-a năpustit peste a mea. În secunda în care buzele ni s-au atins, am gemut amândoi. Mi-am simțit tot corpul explodând cu o dorință fierbinte.

Buzele lui erau atât de disperate încât le savurau pe ale mele, cu mișcări rapide. Una din mâinile lui s-a făcut pumn în părul meu, trăgând, făcându-mă să îmi deschid gura. Nu a irosit nicio secundă pentru că limba lui a intrat acolo unde aveam nevoie să fie, explorând fiecare colțișor al gurii mele.

Mi-am trecut limba peste buza lui inferioară, făcându-și să își retragă limba pentru că era rândul meu. În timp ce limbă mea umbla nestingherită, gustând, mi-am trecut dinții ușor peste buza lui.

Într-o fracțiune de secundă, eram sub el. Sânii mei, acoperiți, doar cu o bucată subțire de material erau presați cu pieptul lui. Greutatea lui mă strivea, dar senzația era plăcută, deoarece membrul lui, acum mai vizibil ca niciodată, îmi atingea stomacul făcându-mi spatele să se arcuiască.

-          La dracu! l-am auzit spunând.

Săruturile lui arzătoare au coborât și mai jos acum atingându-mi clavicula, și muşcând ușor. Am gemut, lăsându-mi mâinile să îi simtă mușchii spatelui prin tricoul ce îl purta. Puterea ce o emana, mă excită și mai tare.

Vroiam să fiu în control.

M-am rostogolit, vrând să fiu deasupra. Dar nu mi-am dat seama că eram la capătul canapelei, așa că am căzut jos. Din nou peste el. Mâinile lui au ajuns imediat pe fundul meu, strângând, făcându-mă să mă lipesc și mai mult de zona lui intimă.

Getting Caught (Prima Carte)- EditataUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum