Capitolul 7

22K 1K 41
                                    

Hey!

 Am un anunt de facut. M-am inscris intr-un concurs (Nu Wattys Romania) si daca strang atatea voturi cat au ei in grafic (2.000) pot publica cartea. Asa ca VA ROG frumos, daca va place dati-mi vot la fiecare capitol, si la cele citite deja, dar si cele ce vor urma. Asta daca va place, desigur. Stiu ca sunt unii care au citit, dar au dat vot doar la ultimul capitol citit:)

Incercarea cu Renascand a esuat, asa ca incerc si cu Getting Caught.

Va multumesc!

Dedicat fetei care imi lasa cel mai frumos comentariu:*

Cooper--->

Capitolul 7

A doua zi, m-am trezit devreme. Imediat ce am deschis ochii, evenimentele din seara trecută, mi-au revenit în minte.

 Venise Cooper.

Asta m-a surprins pentru că Evan mi-a spus că are alte lucruri de făcut decât să stea aici. Dar nu știu de ce am sentimentul ăsta de mulțumire că este aici.

Evan părea mult mai” simpatic” decât el, și totuși pe Cooper îl voiam aici. Poate că îl preferăm pe el pentru că îl cunosc de mai mult, deși nu era personal. Îl auzeam mereu pe Ethan vorbind despre el, dar de câte ori își aducea aminte că eram și eu în cameră, schimba subiectul.

Mereu am fost ținută în întuneric în legătură cu subiectul ăsta. Nu am știut niciodată motivul pentru care ei sunt dușmani de moarte. Și probabil că nu voi ști niciodată, având în vedere ce atitudine are Cooper. Nu mi-ar spune niciodată.

Am deschis dulapul și mi-am luat niște haine de schimb. Am deschis ușa și am pășit înspre holul crem și gol. Am mers înspre baie și când am observat că e goală, am intrat încuind-o în spatele meu.

După douăzeci de minute în care am încercat să îmi fac corpul să se relaxeze. Eram și nervoasă, dar și entuziasmată să îl văd pe Cooper. Eram nervoasă pentru că nu știu cum va reacționa după ce s-a întâmplat ieri. Deși eu nu am făcut nimic, tot simt că stomacul îmi este în gât.

După ce am ieșit din duș, m-am îmbrăcat într-o pereche de pantaloni negri și un tricou alb. Deși aveam și pantaloni scurți, nu voiam să îi port încă. Sunt într-o casă de bărbați.

Am deschis ușa și am ieșit. Am început să merg înspre camera mea, dar la jumătatea drumului, o ușă s-a deschis și ceva s-a izbit de mine.

Mi-am ridicat capul și am venit față în față cu o pereche de ochi negri, întunecați. Cearcănele de sub ochi erau destul de vizibile.

Atunci când și-a dat seama că a intrat în mine, s-a dat mai în spate, dar nu m-am putut abține să îl observ din nou. Avea părul ciufulit ca după somn, pieptul bine lucrat gol și o pereche de pantaloni lungi negri.

-          Să fi jos într-o jumătate de oră, a spus el cu o voce groasă, adâncă ce mi se părea atât de sexy.

Am dat din cap și am continuat să merg, dar când am ajuns în dreptul camerei mele, înainte să intru am mai aruncat o direcție înspre el și am văzut că a intrat în baie.

Gândul că va face duș în același loc unde făcusem eu nici cu cinci minute mai devreme mă făcea să înnebunesc. Nu știu de ce. Poate sunt atrasă de aspectul său fizic sau poat... normal că sunt atrasă de aspectul lui fizic. Cui nu îi plac băieții bruneți cu un corp bine lucrat și cu aceea aură periculoasă?

Stai! Ce?

De când îmi place mie pericolul? Adrenalina îmi circula prin sânge, doar pentru că trebuia să fur pentru Ethan și faptul că puteam fi prinsă îmi dădea energie. Dar să îmi placă pericolul?

Getting Caught (Prima Carte)- EditataUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum