Katexoxo - Hey Luke
Katexoxo - Co tam?
Hemmo96 - Ćśś...
Hemmo96 - Nie przeszkadzaj mi...
Katexoxo - Coś ty znowu wymyślił?
Katexoxo - Mam się bać?
Hemmo96 - Wymyśliłem, że będę romantyczny
Katexoxo - Aha to dobrz... Czekaj... CO?!
Hemmo96 - Już do ciebie ide ;)
Po odczytaniu tej wiadomości zaczęłam się zastanawiać co ten niezrównoważony psychicznie człowiek znowu wymyślił. Jeżeli chce być 'romantyczny' to może przyjdzie w czarnej marynarce i wręczy mi bukiet róż? Nie to głupie... Kupi mi coś słodkiego? Tak... To by była najlepsza opcja... No, ale cóż nie będę się tym dłużej zamęczać... Po prostu zapytam.
Katexoxo - Mów co wymyśliłeś, albo jak przyjdziesz to nie wpuszcze cię do domu
Brawo Kate to dopiero nazywa się szantarz...
Hemmo96 - Wcale mnie nie będzisz musiała wpuszczać
Katexoxo - Jak wywarzysz mi drzwi lub zbijesz okno to będziesz mi to odkupywać
Hemmo96 - Spokojnie, nic z tych rzeczy nie zrobie :)
Hemmo96 - Nic nie rób tylko po prostu wejdź na balkon
Katexoxo - Kiedy mi się nie chce...
Hemmo96 - Chodź... Plose
Katexoxo - Ught, niech ci będzie
Niechętnie zwlekłam się z mojego miękkiego i wygodnego łóżka, aby wejść na ten przeklęty balkon...
Potykając się o różne pierdoły, które stawały mi na drodze, jakoś w końcu doszłam do tego jakże wielkiego miejsca.Moim oczom ukazał się nie kto inny niż pan blondynek. Trzymał w ręce gitare akustyczną i szczerzył się jak głupi do sera.
Nie no nie mówcie, że on ma zamiar zrobić tutaj takie przedstawienie...
- Pogieło cię?! - zapytałam prosto z mostu, kiedy zaczą uderzać w struny od gitary. Swoją drogą nawet ładnie mu to wychodziło.
Can I call, wake you up on a Sunday?
Late night, I think we need a getaway
Headlights, hold tight, turn the radio loud
Let me know where to go and I'll get you there
Tell the truth and I'll show you how to dare
Flashlights, held tight, we can own this townZaczął śpiewać a mi po prostu odebrało mowę. Naprawdę pięknie śpiewał. I do tego co chwila posyłał mi jedne z tych swoich czarujących uśmiechów.
So kiss me, kiss me, kiss me
And tell me that I'll see you again
Cause I don't know
If I can let you go
So kiss me, kiss me, kiss me
I'm dying just to see you again
Let's make tonight the best of our lives, yeah
Here's to teenage memories*Piosenka trwała jeszcze kilka minut. Była piękna. Naprawde co jak co, ale to mo się naprawde podobało. Nie zaczął robić jakiś głupot tylko oryginalnie wziął gitare i zaśpiewał mi.
Wszyscy sąsiedzi zaczeli się na nas patrzeć dziwniej niż na ufo. No bo w końcu, kto normalny w środku dnia przychodzi z gitarą i zaczyną śpiewać?
Raczej nikt oprucz Luke'a Hemmings'a.
Mojego chłopaka.
- To co? Wpuścisz mnie do domu? - pyta z tym uroczym uśmiechem na twarzy, a mi się nagle robi głupio... Nie mam różowego pojęcia co mu powiedzieć.
----------------
* Piosenka to 'kiss me kiss me' - 5SOS.
Hey! W końcu Kate i Luke zaczynają 'się lubić'. Mam nadzieje, że aż tak tego wszystkiego nie spieprzyłam...
Zapraszam was na konto Milksta_Pingwin gdzie razem z Crazy_Milksta piszemy opowiadanie o Luku i Calumie ;)
Ily ♥
CZYTASZ
Kik✉||L.H.✔
FanficHemmo96 - Myślisz, że coś między nami będzie? :3 Katexoxo - Tak. Ściana. Bardzo gruba ściana