9. BÖLÜM - ŞARAP

2.3K 272 176
                                    




Herkese iyi dinlemeler ve iyi okumalar!

🎧 Ludovico Einaudi - Night ("BENİ TAKİP EDİN" CÜMLESİNDEN SONRA BAŞLATABİLİRSİNİZ ŞARKIYI :))

                  

Yaşlı kadının gözleri Marcus'a çevrildi ve çatık kaşlarının yerine yüzünde sinsi bir gülüş belirdi. Sağ elini havaya kaldırdı ve parmaklarını şıklatmasıyla bütün mumlar yanmaya başladı. Artık kadının dış görünüşü rahatça seçilebiliyordu. Orta yaşlı, kısa ve toplu bir kadındı. Üzerinde ise lacivert renkte kadife elbise yerleri süpürüyordu. Kıp kırmızı gözlerinin yerini artık yeşil gözler almıştı. Turuncu saçlarını topuz yapmış, renkli bir taş ile süslemişti. Yüzündeki gülümsemenin sinsilik yerine samimiyet olduğu şimdi anlaşılıyordu. Ellerini iki yana açıp hızlı adımlarla Marcus'a ilerledi ve sıkı sıkı sarıldı. Yanağından da içten bir öpücüğü eksik etmedi.

-        Marcus'um! Yavrum hoş geldin! Bitti mi işin sonunda.

Marcus annesine sarılırken boğazını temizledi ve annesinden biraz uzaklaştı.

-        Bitti işte.

Marcus biraz geçiştirir gibi söylemişti. Annesi gülümsemesi ile İfe'ye döndü.

-        Peki bu kız kim Marcus?

-        İfe anne. Ormanda buldum açtı, susuzdu ayrıca bir yarası da var. Ruan* ile sardım ama geceye kadar dayanmaz. Ayrıca yara da derin. Belki dikiş gerekebilir.

İfe sessiz sedasız Marcus'un kadına anlattıklarını dinliyor, kafasını aşağı yukarı sallıyordu.

-        Bu arada İfe, annem Susan.

Kadın elini uzattı ancak İfe ne yapmak istediğini anlamadı. Marcus kafasıyla annesinin elini gösterince ilk başta sağ ve sol eli hakkında karar veremese de en sonunda doğru eli ile tokalaşma seansını başarıyla tamamladı.

-        Önce İfe'yi odasını gösterelim sonra da güzel bir yemek yeriz beraber daha sonra da yarasına bakarız.

-        Çok teşekkür ederim Bayan...

-        Bayan Felix. Bana öyle hitap edebilirsin tatlım.

Kadının gülümsemesi daha da büyüdü ve gözlerini onaylarcasına kırpıştırdı. Ardından aydınlanmış odanın arka duvarında yanmaya devam eden ateşlerin önüne gitti ve orta da küçük kare şeklindeki alevin sönmesini sağladı. İçinden anahtarı aldı ve tekrar o kare bölüm alev aldı. Bunun bir güvenlik olduğunu düşündü İfe. Hızlı adımlarla kapıya yöneldi.

-        Beni takip edin. (ŞARKIYI BAŞLATIN)

Hemen kapıyı açtı ve kendini dışarı attı. Marcus ile İfe ise onu izlemeye koyuldular. Susan büyükçe taştan yapılmış bir evin içine girdi ve Marcus ile İfe'de gelince arkalarından kapıyı kapattı. Yerler parkeden yapılmıştı. Sağ ve sol taraflarda kapılar duruyordu. Bir kat yukarı çıktıktan sonra artık istediği odaya gelmişti Susan. Kapıyı açtı.

-        İfe. Odan burası. İçeride banyon var. Sıcak su da var. Yemekten sonra kullanabilirsin.

-        Çok teşekkür ederim Bayan Felix. Tekrardan.

Odanın içi genişti. Büyük bir yatak, dolap ve banyoya açılan kapı açıkça görülebiliyordu. Evin duvarları dışarıdan taştan gözükmesine rağmen aslında tahtadan yapılmıştı. Kadın yüzünü Marcus'a döndü.

FARKLIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin