Herkese Merhaba! Tekrar geri döndüm. Yeni bölümle sizlerleyim. Harika bölümler geliyor hazırlıklı olun! Yorumlarınızı bekliyoruuum!! İfe'nin yolculuğuna hazır mıyız?
Ve tabi ki de ilhamımın şarksını da yüklemeden yapamıyorum. İyi okumalar :) Küçük bir hatırlatma metni de yazıyorum hatırlayanlar bu bölümü atlayabilir.
-FARKLI İLK 18 BÖLÜM HATIRLATMASI-
16 yaşını doldurmuş olan İfe reşitlik töreninde, kabilesinin simgesi olan ağacı kaldırdı gün cadı özellikleri ortaya çıkmış ve babası onu evlendirmek ısrarcı olduğu için duygularına hakim olamadan toprağı hareket ettirerek babasını kafes içine almıştır. Kabilesinden dışlanmış ve farklı olan İfe yaptıklarından korkup ormana kaçtığı zaman Büyük bir Wolfix'le karşılamış ve biri tarafından kurtulmuştu. Uyandığı zaman ateş cadısı olan Marcus ile karşılaşmış ve diğer Wolfixler'in saldırısıyla İfe'nin toprak cadısı olduğuna inanmıştır. Aslında Marcus'un o ormanda başka bir amacı vardır. 3 cadı onu İfe'yi öldürmesi için göndermiştir ve güvenini kazanmasını istemektedir. İfe'nin güvenini kazanmaya çalışırken, yavaş yavaş ona aşık olmaya başlamış ve ailesinin konağı olan Felix Hanı'na götürmüştür. İfe'nin topraktan farklı gücünün olduğuna inan Marcus annesinden gücünü öğrenmek istemiştir ancak yapılan büyü geri tepmiş ve Güç Bulutu ortaya çıkmıştır. Güç Bulutu İfe'ye önemli bir görev vermiş ve yolunda devam etmesi gerektiğini söylemiştir. Bunun üzerine İfe'nin gücünü öğrenmeye Marcus'un Büyücü olan babası Angus'a yani büyücü şehrine gitmeye karar vermişlerdir. Yolda giderken Doğa Cin Perileriyle karşılamış, İfe'yi zehirlemişlerdir. Marcus İfe'yi bu durumdan kurtarmaya çalışmış ve Doğa Cin Perilerinin saldırısına gücü yetmeyince İfe, Marcus'un ateş gücüne hayat vermiş ve ejderha yaratarak onları kurtarmıştır.
Doğan Cin perilerinin zehriyle ateşlenen İfe'nin 3 günlük ömrü kalmış ve Marcus alel acele İfe'yi güven köprüsünden geçirip Büyücüler Şehrinde babası Angus'a götürmüştür. Babası ne kadar denese de bir türlü iyileştirememiştir. Marcus artık ümidi bitmiş ve bütün üzüntüsü ve kaybetmek istememsiyle beraber İfe'yi öpmüş, bu duyguyu iliklerine kadar işleyen İfe "Yaşam Cadısı" olduğu için kendini iyileştirmiştir. Bu durumda Babası Angus ve Marcus, Son Umut diye belirtilen "Yaşam Cadısının" Geri dönmesiyle beraber artık bazı şeylerin değişeceğinin farkındadır.
Tekrardan uyanan İfe dışarIda duyduğu şarkıyla beraber kendini Büyücü Şehrine atmış ve Marcus'u dansa kaldırmıştır. Dans da ona eski bir isimle hitap eden çocuk kafasını karıştırmış ve dansın sonunda Marcus babasını tanıştırdığı sırada dansta olan o çocuk ve dansta Marcus'a ilgi gösteren kız içeri girmiştir.
-YENİ BÖLÜM BAŞLANGIÇ-
Bir anda sessizliğin hâkim olduğu oda da topuk seslerinden başka bir şey duyulmaz bir hal aldı. Sarışın kız pelerinini savurmasıyla toz zerrecikleri gün ışığının aydınlattığı odada yayılıverdi. Bembeyaz dişlerini ortaya çıkardı ve büyük bir gülümsemeyle hızlı adımlarla Marcus'un boynuna atladı. Ani adımlarla kızın, Marcus'a sarılışından gözlerini alamayan İfe; kafasını çevirdiği an yemyeşil iki göz ile göze göze geldi. Çocuğun yüzünde büyük bir gülümseme vardı. İfe hiç bir söz söylemesine kalmadan çocuk kızcağızı sımsıkı kollarının arasına aldı. Ne yapacağını şaşırmış olan İfe önce sarılmasına karşılık vermedi.
- Okyanus? Hatırlamadın mı beni?
Karşılık vermemesini anlamış olan çocuk biraz geriye çekilmiş, kaşlarını büzüştürmüş ve keskin gözleriyle İfe'nin her mimiğini takip ediyor dikkatle inceliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FARKLI
Fantasía* Gerçekten FARKLI bir fantastik kitap okumak istiyorsanız doğru yerdesiniz. Bu kitap lisede olan olağan üstü olayları, güçleri olan insanların akademiye gitmesini içermez. Bu kitap sıradışı bir kurgu içerir. * FANTASTİK #38 (yükseldikçe yenilenecek...