Menšia bitka

277 17 0
                                    

,,Laura? Si to ty?"otočila som sa a nemohla som uveriť koho vidím.

Stál tam chlapec, ktorý ma týral od 5-ročníka na zakladnej. Nemohla som uveriť, že to je naozaj Kevin!

,,Kevin."povedala som vystrašene.

Z pohľadu Kevina
Stál som na Lukášovej záhrade a uvidel som Lauru. Bola krásna ani už neviem prečo som ju týral. Zapáčila sa mi. Chcel som ju pobozkať.

Z pohľadu Lauri
Stala som a pozerala som sa na neho. To hrobové ticho prerušil Lukáš.

,,Ahoj Laura. Vy sa poznáte?"opýtal sa Lukáš.

,,Áno."povedal Kevin.

,,A odkial?"opýtal sa Lukáš zvedavo.

,,Sme bývali spolužiaci."prehovorila som.

,,Počkať!"povedal Lukáš a zamyslel sa.

,,On je jeden z tých čo ta týrali?"opýtal sa Lukáš.

,,Áno."a slabo som sa usmiala.

Lukáš prišiel ku Kevinovi chytil ho za tričko a povedal:

,,Ty si tyral Lauru. Eak za to zaplatíš!"dopovedal a začal sa biť.

Rýchlo som preskočila plot a bránila som Lukášovi aby ho nebil. Kevin ležal na zemi a tiekla mu z nosa krv. Lukáš ma objal a držal v objatí.

,,Lukáš."kričalo to dievča čo sa z Lukášom zabávalo. Prišla k nám a rýchlo išla ku Kevinovi.

,,Preboha!"skrikla. ,,Čo ste mu spravili?"povedala nahnevane a zo strachom.

,,Len to čo si zaslúžil."povedal jej a pustil ma.

1:00 ráno
Každý odišiel a to dievča pomohlo Kevinovi odíst. Ja som tam trochu upratala a Lukáš sedel na stoličke, pozeral na mňa a mal aj vypité. Išla som k nemu aby išiel do svojej izby ľahnut si. Pomohla som Lukášovi postaviť sa. Odrazu sa postavil, preskočil plot a išiel do môjho domu.

,,Heeeej to neni tvoj dom!"zakričala som na neho. A utekala za ním.

Lukáš ledva vyšiel hore schodami a išiel do mojej izby. Ja som už vedela čo to znamená. Tak eom zamkla a išla som do izby ku Lukášovi. On už leźal v mojej posteli a jeho veci boli na zemi hodené. Zobrala som jeho veci a išla som ich dať na stoličku keď v tom mu z vrecka vypadla fotka, pozdvihla som ju a na tej fotke som bola ja. Nerozumela som tomu. Lukáš sa začal zobúdzať tak som mu ju rýchlo dala do vrecka.

,,Prečo neideš ku mne?"opýtal sa Lukáš.

,,Ja sa prezlečiem do pyžama a idem."povedala som. Lukáš vstal z postele, prišiel ku mne a zo zadu ma objal. Silno ma držal.

,,Lukáš pusti ma!"povedala som. Lukáš ma pustil a začal ma vyzliekať.
,,Lukáš čo to robíš?"opýtala som sa ho.

,,Veď aby si už išla ku mne!"povedal a usmial sa. Lukáš ma vyzliekol a ľahol si do postele. Ľahla som si ku nemu a zaspala som.

11:30
Zobudila som sa na to, že ma niekto hladká po lici. Otvorila som oči a bol to Lukáš.

,,Dobre ránko."povedal a usmial sa.

,,Dobre ráno."a pozerala som sa na neho.

,,Ehm...Luara v noci sa niečo stalo?"opýtal sa s úsmevom.

,,Nie!"skrikla som.

Lukáš sa postavil a....

Taak tu je nová čast. Prepačte, že som nepridavala ale mala som mobil v oprave a na pc sa mi nechcelo..:( vote&coment poteší ;)

♡Môj Motorkár♡✔Onde histórias criam vida. Descubra agora