Ale na toto sa zobudiš?

215 16 0
                                    

Prišli sme do izby, zasvietila som a Lukáš si dal dole tričko. Ja som si zobrala pyžamu a išla som do kupeľni sa prezliect ale Lukáš ma zastavil.

,,Kde ideš?"opýtal sa zo zdvihnutým obočím.

,,Do kupeľni sa prezliect."povedala som pokojne.

,,A to nemožeš tu?"opýtal sa Lukáš.

,,Nie nemožem!"povedala som s úsmevom a išla som otvorit dvere ale v tom sa na chodbe zasvietilo. Stála som ako prinrznutá a Lukáš tieš.

,,Laura? Už si doma?"ozvalo sa po chvýli.

,,Áno babka, už som prišla."zakričala som a pre istotu som aj zamkla.

V izbe som sa prezliekla do pyžama a Lukáš spal len v trenkách.

Ráno 10:05
Zobudila som sa v Lukášovom objatí. Obímal ma zo zadu a cítila som celé jeho telo na sebe. Otočila som sa tvárou k nemu a dala mu pusu ale stále spal. Pozerala som sa na neho ako sladko spi. Po chvýli som sa chcela dostat z jeho objatia. Nejak som sa dostala z jeho objatia a postavila som sa zrazu sa Lukáš zobúdil.

,,Lauri? Kde ideš?"opýtal sa zaspato.

,,Naozaj? Ja ti dam pusu a nezobudiš sa, ale ked vstanem tak ano?"povedala som a zasmiala sa.

,,Tak ja som sa zobudil na tu pusu ale chcel som byt ešte s tebou!"povedal a slabo sa usmial. ,,Pri tebe sa cítim ako v raji."povedal a ja som sa začervenala. ,,Niekto sa tu začervenal."dodal.

,,Lauraaaaa."kričala babka. ,,Lauraaaa pod tu."stále kričala.

Lukáš sa zľakol a skril sa pod paplonom, zasmiala som sa s neho. Vyšla son z izby a išla som k babke.

,,Áno babi?"opýtala som sa s veľkým úsmevom.

,,Urobila som ti ranajky."povedala s úsmevom a podala mi tanier s palacinkami.

,,Jeej dakujem."pozrela som sa na nu, zobrala tanier s palacinkami a išla do izby.

,,A ty nebudeš ranajkovat tu?"opýtala sa zo zdvihnutým obočím.

,,Ehm..ja..mne je zima zjem to v posteli."povedala som v strese.

,,A spolu s Lukášom že?"povedala a usmiala sa milo.

,,Čo?"vyšpulila som na nu oči.

,,Laura...

♡Môj Motorkár♡✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin