Pozrela som sa vonku oknom a boli tam moji rodičia, krstný rodičia a rodičia Lukáša. Teda boli tam všetci aj deti. Keď som ich z okna pozorovala ako sa bavia, niekto zaklopal až som sa zľakla. Otočila som sa a do izby vošiel Lukáš.
,, No konečne. Vieš ako dlho si spala?"prišiel ku mne a objal má.
,, Ako dlho?"opýtala som sa s úsmevom.
Lukáš sa pozrel na mňa a zamyslene povedal. "Eeeeh. Veľmi dlho."povedal a usmial sa. ,, Ale ešte viac si mi chýbala." Dal mi pusu.
,, A vieš, že mám pre teba darček?"povedal, ľahol si do postelí a pozeral sa na mňa.
,, A aký?"zvedavo som sa opýtala.
,, Pekný. No, aspoň dúfam, že sa ti bude páčiť."
,, Mne sa od teba bude všetko páčiť. Lebo je to od teba."povedala som mu a ľahla som si k nemu.
Pár minút sme ešte spolu ležali a rozprávali sme sa. Potom povedal aby som sa pekne prezlieka a prišla k nim dole, lebo majú pre mňa prekvapenie. Obliekla som si:

K tomu som si obula biele "žabky" a išla k nim. Každý sedel na stoličkách V altánku len Sára bola ešte vo vnútri a niečo vyberala s chladničky. Keď som prišla do altánku sadla som si k Lukášovi on má objal a pozerala som ako sa každý s každým rozpráva.
****
,,Poď dám ti darček."povedal Lukáš a ťahal má von.
,, A aký?"opýtala som sa s úsmevom.
,, Ten najkrajší."povedal a usmial sa.
Lukáš má zobral na prechádzku. Išli sme sa do lesa prejsť. Ruka v ruke sme sa prechádzali a rozprávali sme sa.
,, Kedy mi už dáš ten darček?"zaškerila som sa.
,, Ty si ale nedočkavá."povedal a zaškeril sa tiež. ,,Keď prídeme na most tak ti ho dám dobre?"povedal a chytil má za pás a v objati sme išli.
Na moste:
Sadli sme si na most a pozerali sme sa na seba. Po chvíli som naše ticho prerušila. ,, Tak mi to už dáš? " povedala som s úsmevom. ,, Ja sa tu snažím byť romantický a tebe ide len o to?!"povedal Lukáš a začal sa smiať.
,, Tak prepáč. Už budem ticho."povedala som a pozeral som sa na neho. Lukáš sa ku mne pritulil viac.,, Ľúbim ťa."povedal a pozrel sa mi do očí. Ale ja som bola ticho. ,, Teraz ako vážne? "povedal. ,,Ahh."vydýchol si.
,, Tak ti dám ten darček."povedal a Z vrecka vybral sivú škatuľku nie malú ale ani nie veľkú. Dal mi to a hneď mi dal pusu. ,, Všetko najlepšie zlatko."povedal a ja som si ju otvorila. Bol tam náhrdelník:
,, Jeeej. Ľúbim ťa. Je to krásne. Ďakujem."dala som mu pusu.
,, Dáš mi ho?"opýtala som sa. ,, Áno."povedal Lukáš a dal mi ho na krk a zapol mi ho. ,, Ďakujem."a znovu som ho pobozkala.
****Ležala som na posteli a písala Lukášovi, že už idem spať. Zhasla som a položila mobil na posteľ a išla som V spať. Keď som zaspavala zapipal mi mobil. Pozrela som sa. Prišla mi sms-ka od neznámeho čísla. Odomknem mobil a pozriem sa.
Ahoj :) Prepáč, že tak neskoro...ale všetko najlepšie nech sa ti darí. ..ked som ta zobudil tak prepač ..
Dobrú noc
Tvoj Kevin...♥Pozriem sa na mobil skoro som....
Tadaa konečne nová časť. ..Prepáčte, že tak neskoro ale vôbec sa mi nechcelo....ale nemala som ani čas.... mala som aj také hnusne obdobie...a k tomu mam aj súťaže, treningi. ...:(
Tak pekne prázdniny...
VOCÊ ESTÁ LENDO
♡Môj Motorkár♡✔
RomancePríbeh je o 16-ročnej Laure. Ktorú na zakladnej škole týrali a vysmievali sa jej spolužiaci a spolužiačky. Býva v dome so svojimi rodičmi, sestrou (Klárou), 2 sesternicami (Sárou a Kikou) a z krstními rodičmi (Filipom a Monikou). Začiatok prázdnin...