,,Nie!"skrikla som. Lukáš sa postavil a začal sa obliekať.
,,Urobim ranajky?"opýtal sa na mňa.
Prekvapene som sa na neho pozerala.
,,Ja urobím."povedala som po chvíli. Vstala som, obliekla som si sivé legíni, čierné tielkové tričko a išla som urobiť ranajky.
13:30
Lukáš po ranajkach odišiel domov. Lebo jeho mamka potrebovala pomôcť z niečim.
****Po hodine a pol prišli rodičia, krstní a Sára. Kika, Klára a Damian tam ešte ostali. Prišla som dole a mamka mi doniesla pizzu. Ktorú u babky nedojedli.
,,Pozdravuje ťa babka a máš sa u nej zastaviť, že ma niečo pre teba."povedala mamka s úsmevom.
,,A čo ma pre mňa?"opýtala som sa a dala som si dve trojuholniky z pizzi na tanier.
,,Neviem, že je to tajné."povedal ocko.
,,A čo najskôr máš prisť."dodal krstní. Sadla som si ku stolu a rozmyšlala som čo ma pre mna babka a k tomu ešte niečo tajné. Dojedla som pizzu a išla som do izby. Otvorila som okno a sadla som si na parapetu. Pozerala som sa na Lukášov dom. Zapozerala som sa do Lukašovej malej posilovni, kde cvičil. Pozerala som sa na neho ako zdvihal činku. V tom mi do izby vtrhla Sára. Tak som sa zľaka, že som spadla na zem. Sára spustila svoj smiech.
,,Čo tam také je?"opýtala sa Sára. A prišla ku mne mi pomôcť vstat.
,,Dik."povedala som.,,Čo si tam videla?"opýtala a prišla ku oknu.
,,Ahaa...to preto si sa tak zľakla."usmiala sa a pozrela na Lukáša ako cviči. Ja som si znovu sadla na parapetu a Sára si sadla tieš. A spolu sme sa pozerali na Lukáša.
,,Ale je naozaj fešák."povedala som.
,,Ty si to povedala. Ja neverím."povedala Sára.
,,Takže sa ti páči?"opýtala sa usmiala sa na mna.
,,Noo...."začervenala som sa.
,,Laura, povedz pravdu! Sľubujem ti, že nikomu to nepoviem!"povedala a objala ma.
,,Ták trošku áno."povedala som a pozrela som na Lukáša.
,,Boli by ste pekny pár."povedala a dalej sme pozerali na Lukáša.
Po pol hodine
,,Sára on sa na nás pozera?"povedala som ponedzi zuby.,,Laura on si nas všimol."povedala a začala sa rehotať. Lukáš na nás pozeral a zakíval nám. S úsmevom sme mu zakívali naspäť. Ja som sa postavila a išla som so sadnuť na postel od hanbi.
,,Sára."zakričala som na ňu aby už mi nekívala a išla ku mne. Zo Sárou sme si ľahli na postel a pozerali na stenu. Zrazu mi niekto zaklopal. Otvorili sa dvere, bol...
ESTÁS LEYENDO
♡Môj Motorkár♡✔
RomancePríbeh je o 16-ročnej Laure. Ktorú na zakladnej škole týrali a vysmievali sa jej spolužiaci a spolužiačky. Býva v dome so svojimi rodičmi, sestrou (Klárou), 2 sesternicami (Sárou a Kikou) a z krstními rodičmi (Filipom a Monikou). Začiatok prázdnin...