Vošla som do izby a na posteli sedel Lukáš.
,,Preboha."skrikla som.
,,Čo tu robiš?"opýtala som sa vystrašene.
,,Čakam na teba."povedal a pekne sa usmial.
,,A prečo ma čakáš?"opýtala som sa.
,,Chcem ťa niekde zobrať."povedal a vstal. Prišiel ku mne, stáli sme blízko seba a pozerali sme sa na seba.
,,Pekne sa obleč, namaľuj, učeš a ja ťa počkam dole."povedal Lukáš zo šťastným úsmevom. Vyšiel z mojej izby. Ja som si zo skrine vybrala šaty:
Obliekla som sa namaľovala a vlasy som si splietla do vrkoča. Vyšla som z izby práve vtedy ked aj Sára.,,Páni. Vyzeráš prekrásne."povedala s úsmevom.
,,Ďakujem."povedala som jej a usmiala som sa na ňu.
,,Niekedy mi tie šaty musiš požičať."povedala zo smiechom a išli sme dole. Kráčali sme dole schodami a Sára ma zastavila.
,,Lukáš ťa pozval na rande?"opýtala sa štastne.
,,Ja neviem."povedala som a išla som ku Lukašovi.
Z pohladu Lukáša
Sedel skm v kuchyni a čakal na Lauru. Zrazu prišla dole, vyzerala prekrásne. V tých šatach ako princezná.,,Tak ideme?"prišla ku mne a opýtala sa. Ja som ju musel objať. Pozrel som sa na Lauru a silno som ju objal.
Z pohľadu Lauri
Prišla som ku Lukášovi a objal ma. Nerozumela som, ale objatie som mu opätovala.****
Lukáš ma zobral na letné trhi. Vystúpili sme z motorky a išli sme sa prejsť.
,,Aha...pozri."povedala som Lukašovi a ukázala som na loďky v takom malom jazierku.
,,Chceš íst na tu loďku?"opýtal sa Lukáš.
,,Áno."povedala som s štastným úsmevom.
,,Tak poď."povedal Lukáš a išli sme.
,,Dobrí."povedal Lukáš.
,,Dobri. Chcete ísť na loďku?"opýtal sa ujo.
,,Áno."povedal Lukáš.
,,5 minút 1€
15minút 3€
30minút 5€ na jednu osobu."povedal ujo.Pozrela som sa na Lukáša. ,,Tak na koľko minút pôjdeme?"opýtala som sa. ,,Na 5"pozrela som sa na neho.
Lukáš vybral peňaženku a dal 6€ na 15 minút. Lukáš mi pomohol da dostať na loďku a pomali sme sa plavili.
****
,,Laura?"povedal Lukáš a pozrel na mňa.
,,Áno?"pozrela som na neho s úsmevom.
,,Neišla by si so mnou zajtra na...
VOCÊ ESTÁ LENDO
♡Môj Motorkár♡✔
RomancePríbeh je o 16-ročnej Laure. Ktorú na zakladnej škole týrali a vysmievali sa jej spolužiaci a spolužiačky. Býva v dome so svojimi rodičmi, sestrou (Klárou), 2 sesternicami (Sárou a Kikou) a z krstními rodičmi (Filipom a Monikou). Začiatok prázdnin...