Kúpalisko

255 17 4
                                    

,,No dobre ideme s Lukášovími rodičmi a s Lukášom na kúpalisko."

,,Čo?"vykríkla som. ,,Prečo? Veď nemám ani plavky. Ja nechceeem ísť."kričala som.

,,My sme ti plavky zobrali."povedala pokojne mamka.

,,Mysleli sme na teba. Veď by si nechcela sa kúpať nahá?"povedal ocko usmiato.

Položila som si hlavu na okno auta a pozerala som vonku kde ideme. Cesta bola dlhá a neviem ako som zaspala.

,,Lauri vstávaj."hovoril ocko a slabo ma buchal.

,,Áno? Čo sa deje?"zaspato som hovorila.

,,Už sme tu."povedal pokojne.

Otvorila som oči, popozerala som sa okolo. Myslela som, že pôjdeme do aqvaparku ale prišli sme na normálne kúpalisko bez tobogánov. Môj a Lukašov ocko zaplatili vstupné. Mamka mi dala žlté plavky so strapcami a išla som sa prezliecť.

 Mamka mi dala žlté plavky so strapcami a išla som sa prezliecť

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

Lukáš behal ku mne a chytil ma za boky.

,,Laurí."skrikol s úsmevom.

,,Čo je?"spýtala som sa.

,,Ako bolo u babky?"opýtal sa s úsmevom.

,,Dobre."pozrela som sa na neho a usmiala som sa.

****

Vyšla som z kabinky a práve vyšiel aj Lukáš. Vyzeral tak sexy. Asi som sa do neho zamilovala.

,,Čo sa na mna tak pozeráš?"prišiel ku mne a opýtal sa.

,,Nič...Nemožem?"opýtala som sa s úsmevom.

,,Môžeš."povedal a úsmev mi opätoval.

Z pohľadu Lukáša
Vyšiel som z kabínky a uvidel som Lauru. Vyzrala strašne cute. Tak veľmi je chcem! Ale neviem ako jej to mám povedať.

Z pohľadu Lauri
Ležala som na deke a mamka mi podala opaľovaci krém. Natrela som sa a chrbát mi natrel Lukáš.

****

Stala som pri bazéne a každý bol vo vode.

,,Laura pod do vody."zakričala na mna mamka.

,,Doráz."zakričala som.

Ked som to dopovedala, tak ma Lukáš držal na rukách ako princeznú.

,,Čoto? Lukáš okamžite ma pusti!"kričala som na neho.

,,Chceš aby som ťa pustil? Dobre."povedal. Z rozbehom skočil do vody a ja s nim.

Po chvíli som chcela vynsť z vody, Lukáš už nebol vo vode tak mi podal ruku aby som vyšla. Už som bola skoro vonku. Ale Lukáško sa rozhodol, že ma pusti, tak som zasa bola vo vode.

****

Celý den sme sa rúcali do vody a Lukáš ma aj potápal. Dali sme si aj preteky a vždy som vyhrala ja lebo Lukáško ma mechal vždy vyhrať. Bola veľka sranda a s Lukášom sme sa spravali ako malé deti. Bolo mi z nim veľmi dobre, a nechcela som aby tento den skončil.

Doma
Prišli sme domov a hned som išla do sprchy. Umyla som sa a išla som do izby, len v uteraku ktorý som mala na sebe. Vošla som do izby a na posteli sedel....

Taak tu je nová časť. Dúfam, že sa vám tento pribech páči...a prepačte, že tak neskoro ale nema veľa času...coment&vote poteší ;)




♡Môj Motorkár♡✔Onde histórias criam vida. Descubra agora