Na druhý deň
Zobudila som sa na to, že mi volá Lukáš. Položila som to! Nechcem ho ani počut a ani vidiet! Povedala som si. Otočila som sa na bok a spala dalej, až dovtedy pokial mi do izby neprišla Sára zo slovami: ,,Prečo nezdvihaš Lukášovi?"z nervami hovorila.,,Daj mi pokoj a chod preč!"rutila som po ňej vankuš a poriadne zakrila paplonom.
Večer
Zaspávala som zo slzami v očiach. Ked sa otvorili dvere a stál tam Lukaš.,,Prišiel som ti to vysvetliť."povedal. Vošiel dnu sadol si na postel, tieš som si sadla ale dalej od neho.
,,Zuza mi poslala tu spravu preto, aby Kevin pochopil, že ho nechce a dal jej pokoj. Aj ked som išiel minule na motorke za Zuzou skoro rano tak som jej išiel pomocť lebo ten hajzel ju zbil! Preto som na teba nemal čas ale chcel som ti to vynahradiť! Nevedel som, že si sám takto ublížim tým, že ta stratim! Chcel som iba pomoct Zuze nič viac! Dúfam, že mi veríš! To je naozajstná pravda! Milujem ta Laura a chcem byť s tebou!!!"dopovedal a rozplakal sa. Uvedomila som si, že som mu ublížila. Prišla som ku nemu a silno ho objala ale Lukáš ma objal ešte silnejšie.
,,Prepáč!"nakoniec som povedala.
,,Neospravedlnuj sa! Ty nie! To ja!"povedal a zvalil ma na postel a tam sme spolu ležali.
,,Taaaak moc mi chýbalo tvoje objatie!"povedal a pobozkal ma.
,,Aj mne tvoje!"povedala som mu tieš a bozk som mu opätovala.
THE END
A máme tu koniec😢😢nevedela som ako to ukončiť, tak som to ukončila takto...dúfam, že sa Vám Môj Motorkár páčil😊dakujem všetkým čo to čítali od prvej kapitoli až do poslednej. Ďakujem za vote&coment.😊
A veľké ĎAKUJEM patrí: Benjamín_259 , Tejkaa15 a Vaness_Sarah..❣❣❣💕💞
CZYTASZ
♡Môj Motorkár♡✔
RomansPríbeh je o 16-ročnej Laure. Ktorú na zakladnej škole týrali a vysmievali sa jej spolužiaci a spolužiačky. Býva v dome so svojimi rodičmi, sestrou (Klárou), 2 sesternicami (Sárou a Kikou) a z krstními rodičmi (Filipom a Monikou). Začiatok prázdnin...