Ráno som otvorila oči a moje dvere boli vylomené, sedel pri mne Lukáš a hladka ma po líci.
,,Laska čo sa ti stalo?"opýtal sa s trasúcim hlasom.
,,Nič."tvrdo som povedala. Otočila som sa na druhý bok.
,,Laska neodídem pokial mi nepovieš čo sa stalo!"povedal nahnevane Lukáš.
,,To-to-to je jedno. Nechaj to prosim tak."prosikala som ho.
,,Kto ti ubližil? Nenecham to tak!"povedal. Ľahol si ku mne a silno ma objal.,,Laura, prosím povedz mi, čo sa ti stalo?"povedal a dal mi pusu na líco.
,,Včera večer som stretla Kevina."povedala som zo strachom v hlase. Lukáš ma ešte silnejšie objal. ,,A čo ste robili?"opytal sa potichu. ,,Snažil-snažil sa ma znásilnit."horko taško som to povedala a po líci mi tiekla slza.
Z pohladu Lukáša:
Ležal som pri Laure až ked to nepovedala. Ten-ten hajzel ju chcel znásilniť. Laura začala plakať, a do mňa buchla veľká zlosť. ,,Zabijem ho!"povedal som potichu, dal som Laure pusu na líco a vstal z postele.Vyšiel som z Laurineho domu, sadol na motorku a išiel za Kevinom.
****
,,Ty hajzel."vystúpil som z motorky a kričal na Kevina ktorý práve kosil dvor. Kevin sa z nechápavim pohľadom pozrel na mňa a vypol kosačku.
,,Čau brácho."veselo povedal a podaval mi ruku. Ja som k ňemu išiel a jednu som mu vrazil až tak, že Kevin spadol. ,,Ty čo si dovoľuješ ubližovať Laure?"nahnevane na neho kričím. Zdvihol som ho a držal ho za tričko.
,,Ešte raz čo len pozrieš na Lauru, skončíš v nemocnici!!!"vyhražne mu to poviem otočím sa a išiel som naspäť ku Laure.Z pohľadu Lauri:
Lukáš mi povedal, že ho zabije a odyšiel. Dostala som strach. Čo-čo ked sa mu niečo stane? Čo ked mu Kevin ublíži? Čo ak...
Mýrili sa mi hlavou otázky na ktoré som nevedela odpoveďe. Po pár tažškých a dlhých minútach prišiel ku mna Lukáš.,,Už som tu."povedal tak milo znovu ma objal, zakril sa paplonom a držal ma v objatí.
Pozrela som sa na neho a dala mu pusu. ,,Čo si urobil Kevinovi?"opýtala som sa ho po chvýli.
,,Dajme tomu, že už na teba ani nepozrie."povedal s úsmevom a pobozkal ma. ,,A možno ma zlomený nos."dodal a začal sa smiat.
,,Ach bože."povedala som a dala mu pusu. Lukáš sa ku mne pritúlil a pomaličky sme obidvaja spolu zaspali.
18:35
Zobudilo nás...Noo...je tu dalšia časť. Dúfam, že sa Vám páčila. 😊 koment&vote poteši 😚
VOCÊ ESTÁ LENDO
♡Môj Motorkár♡✔
RomancePríbeh je o 16-ročnej Laure. Ktorú na zakladnej škole týrali a vysmievali sa jej spolužiaci a spolužiačky. Býva v dome so svojimi rodičmi, sestrou (Klárou), 2 sesternicami (Sárou a Kikou) a z krstními rodičmi (Filipom a Monikou). Začiatok prázdnin...