Ráno som vstala a pri mne ležal nejaký pes. Strašne som skríkla od strachu. Babka rýchlo vtrhla do izby.
,,Čo sa deje?"skrila babka.
,,Peeeeees."kričala som.
,,Lauraa ved to je Rexo, susedov pes."povedala babka a začala sa smiat.
,,No ha ha ha."povedala som ironicky.
15:30
,,Babiii."kričala dom po celom dome.Ale nikto sa neozival tak som na papierik napísala, že idem ku jazeru a nech ma nečaka.
Z pohľadu Lukáša
,,Celé dva dni plačem. Laura mi nezdvyha mobil a ani na sms-ky neodpoveda. Tak veľmi mi chýba. Ja pako som sa nechal ovladnut Nikolou."hovoril som Sáre. ,,Prosím povedz mi kde je! Sárka ja ju veľmi lúbim."zúfalo som povedal.,,Ked ju lúbiš tak si sa nemal bozkavat s tym dievčatom."povedala Sára nahnevane. ,,A daj mi už pokoj!"povedala.
,,Ked mi povieš kde je tak dám. Len prosím. Ver mi ja s Nikolou nič nemám."povedal som a tiekli mi slzy po tvári.
Sára pozrela na mna a povedala. ,,Joj Lukáš. Laura je u babky."povedala a vzdychla si. ,,Ale odomna to nemáš."povedala prisne.
,,Sári dakujeeem."štastne som povedal utrel si slzy a objal ju.
Rýchlo som so sadol na motorku a išiel som ku Laure.
****
Už som bol blízko ale zrazu som videl nejakú postavu pri jazere. ,,To je Laura."povedal som potichu.Zastal som a išiel som pomaličky a potichu ku nej. Zo zadu som jej zakril oči a objal. Konečne som bol štastný.
Z pohľadu Lauri
,,Čo tu robíš?"vytrhla som sa z jeho objatia a začala som na neho kričať.,,Lauri...Lauri prosim nechaj ma to vysvetlit. Prosím."povedal Lukáš, chytil ma za ruku a pritiahol ma k sebe.
,,Čo-čo to robíš."potichšie som povedala a srdce mi bilo ako o život.
Lukáš ma objal a začal hovorit
,,To dievča je moja bývala Nikola. Ona ma začala bozkavať, ale ja ju nechcem. Ja-ja chcem teba!"dopovedal Lukáš a pozrel sa mi do oči. Nevedela som čo mám urobiť. Ale vedela som, že sa na neho nehnevam. Všetka ta zlosť bola preč.
,,Ty-ty si prvé dievča ktore naozaj ľúbim! Pre teba plačem! Ked nám rodičia oznámili, že sa stahujeme tak som ich mal chut zabiť."povedal a sladko sa usmial a pokračoval ,,ale to som nevedel aké štastie ma čaká. Si jediné dievča ktorému som sa ospravedlnil. A na ktorom mi veľmi záleži. A ktoré veľmi ľúbim."dopovedal a pomali sa spojili naše pery.
,,Ty-ty si ma pobozkal?"povedala som štastne a s troška piskľavím hlasom.
Lukáš sa znova usmial ,,Lauri? Lúbiš ma?"povedal trošku vahavo a zahľadel sa mi do očí.
Z pohľadu Lukáša
Laura sa pozrela do hĺbky mojich očí a povedala ,,Áno ľúbim ťa."v tej chvýli som bol tak veľmi štastný. Nemohol som uveriť, že to povedala práve mne. Znovu som ju pobozkal ale tento bozk už trval veľmo dlho. Cítil som jej telo úplne pri mojom bol so najštastnejší na svete.Z pohľadu Lauri
Odtrhla som sa od nášho bozku ,,Takže teraz spolu chodíme?"opýtala som sa a cítila som ako sa červenám.,,Áno chodíme spolu."povedal Lukáš a videla som ako mu žiaria tie jeho najkrajške očká. Silno ma objal a ja som mu na krk urobila cucflek.
Sadli sme si na mólo a Lukáš ma okolo pásu objal, nohy sme mali vo vode a spolu sme sa pozerali na hviezdy.
,,Lukáš a prečo si sa od Nikoli neotrhol ked ta začala bozkavat?"
,,Ja som sa jej nechal ovládnuť. Ale laska prosim už to nechajme tak! Nechcem sa o nej rozpravať! Pre mna si teraz ty dôležitá."povedal a dal mi pusu.
Bola som strašne štastna v jeho objati aj ked mi povedal laska. Ľahla som si na mólo ale nohy som stále mala vo vode Lukáš si tieš ku mne ľahol a začal ma bozkavať.
23:30
,,Laska? Ja už by som mal ísť."povedal smutne.,,A nechceš prespat u mojej babky?"opýtala som.
,,A môžem?"opýtal sa s úsmevom.
,,Áno."povedala som. Vstali sme a Lukáš išiel po motorku, pomali sme išli ku babke. Lukáš dal motorku za babkyn dom a išli sme do izby bola tma Lukáš ma zo zadu držal lebo nevedel kam má ísť. Prišli sme do izby a....
VOCÊ ESTÁ LENDO
♡Môj Motorkár♡✔
RomancePríbeh je o 16-ročnej Laure. Ktorú na zakladnej škole týrali a vysmievali sa jej spolužiaci a spolužiačky. Býva v dome so svojimi rodičmi, sestrou (Klárou), 2 sesternicami (Sárou a Kikou) a z krstními rodičmi (Filipom a Monikou). Začiatok prázdnin...