Potom som len zacítila ako Lukáš vstal a išiel preč ja som sa otočila na druhý bok a spala dalej.
Ráno:
Po desiatich minútach rozmyšľania som si zapla telku a nemala som ani na mysli, žeby som odtiahla žaluzie a vpustila do vnútra slnko. Práve naopak dala som na okno ešte deku aby som mala veľkú tmu. Zababušená v paplone som pozerala serial: Dva a pol chlapa.12:40
Mamka mi klopala na dvere, vošla a pozrela na mňa: ,,Prepana prečo tu maš taku tmu?" povedala a išla dať dole deku z okna.,,Nie! Nechaj tu deku tam."povedala som prisne.
Mamka prišla ku mne dala mi ruku na čelo.
,,Laura ved ty cela horíš."povedala mi mamka ustarostene.
,,Nie ja som vpohode."povedala som s úsmevom. Mamka išla po teplomer, a mala pravdu mam teplotu. Po chvyli mi priniesla čaj s medom a nechala ma aby som odpočivala ma.
18:30
Zobudila som sa na to, že ma boli veľmi hrdlo. Zobrala som si pohár s čajom. Čaj bol horúci, takže mi ho asi mamka pred chvýlou priniesla. Zobrala som si mobil, že idem odpisat Lukášovi určite mi napísal a ja som sa mu celý den neozvala. Odomkla som obrazovku ale žiadnu správu som od neho nemala. Prekvapilo ma to lebo vzdy mi napisal. Vypila som čaj a z prázdnim pohárom išla dole za mamkou.,,No dobre rano."povedala mamka. ,,Už sa cítiš lepšie?"ustarostene sa opýtala.
,,Tak začalo ma boliet hrdlo."povedala som smutne. ,,Mamii?"spytala som sa.
,,Ano?"odpovedala.
,,Nebol tu nahodou Lukáš?"opýtala som sa s nadejou, že mi povie, že tu bol a chcel ist ku mne.
,,Nie nebol tu. Počula som ako skoro ráno išiel na motorke."povedala. ,,Dáš si čaj?"opýtala sa mamka.
,,Nie dakujem ja-ja pojdem spat som unavená."povedala som zo slzamy v očiach. Ľahla som si do postele a začala som plakať. Po dlhšej dobe som sa pozbierala a išla som mu napisať.
Lauruškaaa: Ahoj :) kde si?
Ale Lukáš nebol prihlasený tak som sa odhodlala mu napisat sms-ku.
Ja: Ahoj laska kde si??
Čakala som na odpoveď, lenže som sa jej nedočkala.
23:55
Zaspavala som ked mi v tom zapipal mobil na znak toho, že mi prišla sms-ka.Môj Lukáško: Ahoj laska...už som doma...nemal som čas prist k tebe. Mal som niečo ine na pláne.
Pozrela som sa na mobil v tom momente som....
Ahojtee...takže je tu nová časť 😊
Komenty&vote veeeeľmi poteši😊 Dúfam, že sa vam tato čast páčila...vaša Evicaaa😙😙
ESTÁS LEYENDO
♡Môj Motorkár♡✔
RomancePríbeh je o 16-ročnej Laure. Ktorú na zakladnej škole týrali a vysmievali sa jej spolužiaci a spolužiačky. Býva v dome so svojimi rodičmi, sestrou (Klárou), 2 sesternicami (Sárou a Kikou) a z krstními rodičmi (Filipom a Monikou). Začiatok prázdnin...