Otvorila som dvere a išla som do izby pred dverami mojej izby ma čakala Sára.
,,No konečne si prišla."povedala a usmiala sa.
,,Wow. To ti dal Lukáš?"opýtala sa radostne.
,,Áno."povedala som radostne a s velkým úsmevom.
,,Kde ste boli? Čo ste robili? Pobozkal ta? O čom ste sa rozprávali? Chcem všetko vedieť!"povedala rýchlo Sára a usmiala sa.
Sáre som všetko povedala. Pozerala na mňa a pozorne ma počúvala.
,,No nevedela som, že Lukáš je taký romantik."povedala Sára a usmiala sa.
*****
Na druhý den o 15:30
Stále som ležala v posteli a rozmyšľala som co si mam obliecť na tu párty. Vstala som a išla ku skrini. Otvorila som skrinu a pozerala do nej. 15 minút som pozerala nemu do skrini a rozmýšľala som čo si mam obliect. Po 15 minutách som to vzdala a išla som ku Sáre.~klop klop~
Vošla som do Sárinej izby. Sára prave cítala knižku: Láska cez oceán.
Ktorú si odomna požičala. Sadla som si k nej na postel.,,Sarkaaa?"opýtala som sa. ,,Sára."skrikla som.
,,No?"povedala a čumela do knižky.
,,Potrebujem pomoc."smutne som povedala.
,,S čím?"opytala sa a konečne otrhla zrak od knižky a pozrela sa na mna.
,,Lukáš ma pozval na párty a neviem čo si mám obliect."povedala som zúfalo.
,,Čo si povedala?"opýtala sa Sára.
,,Lukáš ma pozval..."
,,Teba pozval Lukáš na party?"
,,A čo ti ti teraz hovorim?"
****
20:23
Toten Lukáš: ahoj :) možem prist po teba?
Lauren: ahoj..taak pomaly už môžeš ist :D
Toten Lukáš: tak idem.
Sára mi pomohla vybrat oblečenie:
Na party
Ked Lukáš prišiel po mňa tak si musel prve ist na vysluch ku mojmu ocovi a po 10minutách sme išli už na párty.Vystupili sme z auta Lukášovho oca a išli sme do domu plních ľudí. Ked sme prišli dovnútra tak ma Lukáš chytil za pás.
,,Aby si sa mi nestratila."povedal Lukáš s úsmevom. Ja som sa len usmiala a trošku som sa aj začervenala.
Sadla som si na gauč s Lukášom a pozerala som sa dookola. Každý sa zabával, pil, fajčil a niektorý sa len tak rozprávali.
,,Laurii."zakričal na mna Lukáš.
,,Áno?"zakričala som tieš lebo hudba hrala veľmi nahlas.
,,Dáš si niečo na pitie?"opýtal sa a sladko sa usmial.
,,Colu."odpovedala som mu.
,,Dobre hned som tu."povedal Lukáš a stratil sa medzi davom ľudí.
Cítila som sa divne. Nepoznala som nikoho okrem Lukáša. Postavila som sa z gauča a išla som na terasu sa nadýchat čerstveho vzduchu. Stála som na terase a pozerala na vsetkych tých ľudí. Zrazu som uvidela Lukáša ako sa bozkava s nejakým dievčaťom. V tej chvýľi som nevedela čo mam robit. ,,Lukáš ma dievča?"povedala som si v hlave. Bozkávali sa viac a viac. Nemohla som sa na neho už pozerat. Išla som vonku.
,,Laura?"počula som hlas za mnou. Otočila som sa a stal tam Kevin.
,,Ahoj. Ako sa máš."povedal milo a prišiel blišie ku mne.
,,A-ahoj Kevin. Dobre. Ja už musim isť."povedala som mi nervózne.
,,A čo tak skoro?"opýtal sa zvedavo.
Zo slzami v očiach som utekala do lesa. Utekala som tak rýchlo ako som len mohla. Zastavila som sa. Tak strašne som dychčala. Sadla som si ku stromu a začala plakat.
,,Prečo som si myslela, že ma Lukáš chce? Ja som pre neho nič! Ma naviac."povedala som a plakala dalej. Po dlhej dobe mi začal vyzvánat mobil. Pozrela som sa na obrazovku mobilu volal Lukáš. Zrušila som ho. Postavila som sa a išla som dalej, nevedela som kde sa práve nachádzan ale bolo mi to jedno. Vyšla som na cestu poobzerala som sa a zistila som, že tato cesta vedie aj ku babke.
00:15
Pomalým krokom som prišla na babkinu farmu. Začala som buchat na dvere. Po veľmi veľkej chvíli mi prišla otvoriť babka.,,Laura? Čo tu robiš?"opýtala sa babka zvedavo.
Ja som len vošla do vnútra a bez slova som išla do svojej izby. Kde vždy spim ked som u babky. Zatvorila som dvere, ľahla som si na postel a s plačom som zaspala.
Ráno
Zobudila som sa a pozrela som sa na mobil mala som....Taak tu je nová čast. Dosť neskoro ale nemala som čas :( ale pokusim sa už pridavat častejšie. Gram. chyby si nevšimajte ;) vote&coment poteši :)
A dievčata prajem vam dneska veľa vody aby ste boli zdrave a krasne ;) :*
ESTÁS LEYENDO
♡Môj Motorkár♡✔
RomancePríbeh je o 16-ročnej Laure. Ktorú na zakladnej škole týrali a vysmievali sa jej spolužiaci a spolužiačky. Býva v dome so svojimi rodičmi, sestrou (Klárou), 2 sesternicami (Sárou a Kikou) a z krstními rodičmi (Filipom a Monikou). Začiatok prázdnin...