Prespavačka

327 20 2
                                    

Zatvorili dvere a odišli. Ja som rýchlo vstala a išla som zamknuť. Lukáš ležal stále v mojej posteli a usmieval sa na mna. Ja som pozerala na neho. Nakoniec Lukáš prehovoril:

,,Poď tu!"zavolal ma k sebe.

,,Božé nehanbi sa, veď sme už sme ležali pri sebe. Nebój nespapam ťa."dodal a žmrkol na mna.
Išla som si ľahnuť k nemu a pozerali sme telku.

21:45
Zobudila som sa pri Lukášovi. Počkat!
Ja som zase zaspala? A pri Lukášovi? Otočila som sa ku Lukášovi a vyzeral tak cute ked spí. Usmiala som sa na neho a išla som si po mobil. Ľahla som si naspäť ku Lukášovi a prišlo mi upozornenie na fb Sarinkaaa ma označila na fotke.

,,Čo? Na akej?"v hlave som si povedala a išla som sa pozrieť na tú fotku.

,,Ja ju zabijeeeem!"zakričala som až tak, že Lukáš sa zobudil.

,,Čo sa stalo?"spytal sa.

,,Toto!"ukazala som mu fotku na ktorej sme obidvaja spali a Lukáš ma obimal. Lukáš sa nahneval, postavil sa a išiel ku Sare s mojim mobilom.

,,Čo to má namenať?!"opytal sa naštvane.

,,Jeee a videl si aj status?"povedala s úsmevom.

Stála som pri Lukášovi, zobrala som si mobil a nahlas som prečítala.

,,Mozno, ze bude aj bábätko."prišla som ku Sáre a povedala som. ,,Pomsta bude sladká."otočla som sa a išla som do svojej izby a Lukáš išiel tieš.

Sadla som si na postel a Lukáš si sadol ku mne. Objal ma a povedal:

,,Nič si s toho nerob! Vieš čo potrebuješ?"opýtal sa a usmial sa na mňa.

,,Čo?"trochu som sa usmiala.

,,Poriadne si vyvetrať hlavu! A nato tu je moja motorka."usmial sa na mna.

,,Ale..."povedala som.

,,Budem sa snažiť ta priviesť pred 23:30!"a sladko sa na mna usmial.

,,No dobre ale len na chvíľu!"a úsmev som mu opätovala.

22:00
Nasadli sme na motorku a išli sme. Zastavili sme pri starom moste. Išli sme si sadnuť na most ale bolo mokro lebo pršalo. Lukáš si dal dole mikinu a sadli sme si na ňu. Začali sme sa rozpávať.

23:25
,,Tak mali by sme už ísť."povedala som a vstala.

,,Koľko je hodin?"opytal sa Lukáš.

,,23:25 tak ideš?"povedala som a Lukáš vstal. A išli sme si sadnuť na motorku.

Z pohľadu Lukáša
Sedeli sme spolu na tom moste a konečne sme sa normálne rozprávali. Bolo mi dobre s Laurov. Ale strašne ma zabolelo, že ju týrali. Laura sa pozrela koľko ke hodín. Postavil som sa, sadli sme si na motorku. Už som len zacítil ako ma Laura objala aby sa držala. Naštartoval som a išli sme. Zastavil som v našej garaži. Prvé vystupila Laura a potom ja. Dala mi prilbu, poďakovala sa, preskočila plot a išla domov. Zrazu sa otočila zakývala mi a sladko sa usmiala. Pozeral som sa na ňu ako odchádza. Išiel som do domu, vyzul som sa zobral som si pohar s vodou a išiel som do svojej izby. Zapol som si wifi na mobile a napis Laure.

Z pohľadu Lauri
Zakývala som Lukášovi a išla som dovnútra. V dome bola tma tak som si myslela, že už každý spi. Vošla som do svojej izby a spoza dveri vyskočila Sára a Peťa. Strašne ma vystrašili, až som podskočila. Obidve sa zo mna strasne smiať.

,,Zbláznili ste sa?"vykrikla som na ich.
,,Peťa nemala by si už byť doma?"opýtala som sa drzo.

,,Ona tu prespáva."povedala Sára.

,,No zbohom."povedala som.

,,A sme sami doma lebo rodičia zostali u babky."povedala Sára.

Vyhnala som ich z izby a zamkla. Dala som si pyžamo a zapípal mi mobil písal Lukáš:

Toten Lukáš: no čo? Nedostala si zaracha? :D

Lauren: nie! ;) naši nesu doma

Toten Lukáš: aha :D

Lauren: ale spi u nás Peťa

Toten Lukáš: nechcel by som :D

Lauren: uz ma srihli aj vystrašiť

Toten Lukáš: :D a nestalo sa ti nič? :D

Lauren: hahaha....

Toten Lukáš: a čo na to Sarini rodičia?

Lauren: -_- ved som ti povedala, že sme sami doma.

Toten Lukáš: to ako úplne? Len vy 3?

Lauren: áno :D

Toten Lukáš: ok. Počkaj!!! :*

,,Načo mám počkať?"opýtala som sa same samej. Položla som mobil na stôl a ľahla som si.

♡Môj Motorkár♡✔Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz