18:35
Zobudilo nás krik. Sadla som si na posteľ a Lukáš sa trochu prebudil silno ma objal a spal dalej. Išla som vstať z postele ale Lukáš ma tak silno objal, že som sa nemohla z jeho objatia dostat von. Nakoniec som sa nejako prebojovala z jeho objatia. Prišla som do kuchyni.,,Čo sa stalo?"opýtala som ešte zaspato.
,,Aaaale Monika(krsna) stratila snubný prsťeň."povedala mamka a pozerala na zem, či niekde nie je.
,,Keď to zisti Filip tak ma asi zaškrti."povedala krsna s poloúsmevom a išla hľadat do spálne.
Ja som sa vrátila spät k Lukášovi. On už bol hore a písal si s niekym na mobile. Ľahla som si k nemu a pozrela do mobilu. Písal si s nejakým dievčaťom.
,,Kto to je?"opýtala som sa žiarlivo.
,,Kamarátka a bývala spolužiačka."povedal s úsmevom.
,,Aha."stichla som. ,,A ako sa vola?"dalej som sa opýtala.
,,Zuza."povedal. ,,Dúfam, že nežiarliš."povedal a dal mi pusu na líco.
,,Čo? Ja? Nieee!"povedala som trochu neisto. Aj ked v nútri som žiarlila. A veľmi! Videla som ako sa Lukáš usvieva pri ich správ. Nevedela som čo mám robiť, tak som sa otočila na druhý bok a nevnímala som ho. Mala som zavrete oči ale nespala som. Rozmýšľala som o budúcnosti. Bojím sa čo bude dalej s Lukášom, a čo bude dalej so mnou. Aké to bude na strednej. Ved už pomaly končia prázdniny. Čo ked Lukášovi sa v škole nejaké dievča zapáči a mna nechá? Už len pri pohlaďe za ňeho ako si piše s Zuzou ma zabíja.
,,Láska spíš?"vyrušil ma Lukáš z mýšlienkoch.
,,Nie nespím len rozmýšľam."povedala smutne.
,,Ja už musím ísť domov. Zajtra sa vidíme."povedal a stale sa pozeral na mobil a išiel otvoeiť dvere.
,,Lukáš."skrikla som.
,,Áno?"opýtal sa a stále neotrhol zrak od mobilu.
,,Ľubim ťa."povedala som. Lukáš pozrel na mna a s rozbehom skočil na mňa.
,,Lauruška moja ja ta milujem!!!"povedal a pobozkal ma. Po chvýli tulkania som zaspala. Potom som len zacítila....
ESTÁS LEYENDO
♡Môj Motorkár♡✔
RomancePríbeh je o 16-ročnej Laure. Ktorú na zakladnej škole týrali a vysmievali sa jej spolužiaci a spolužiačky. Býva v dome so svojimi rodičmi, sestrou (Klárou), 2 sesternicami (Sárou a Kikou) a z krstními rodičmi (Filipom a Monikou). Začiatok prázdnin...