20:30 Most!

188 16 5
                                    

Keď sa rozhodla vstať a odýsť, počula to čo nechcela, zvuk motorky. Vedela, že to je Lukáš. Rýchlo skočila do priekopy. Nechcela ho stretnuť. Keď prešiel, vyšla znovu na cestu a išla domov. Kde tak neskoro bol? Povedala som si v hlave. Pomalím krokom som ušla domov. Chcela som sa pozrieť koľko je hodín ale zistila som, že mobil nechala doma.

                            ****

Doma
Ľahla som ai do postele, spod vankúša som vybrala mobil, mala som dve nové správy od Lukáša a Zuzi.

Lukáš: Lauri prosím nechaj ma ti všetko vysvetliť!

A na fb správa od Zuzi.

Zuza Pumalová: Ahoj :) ja som KAMARÁTKA Lukáša. Nechaj ho aby ti to všetko vysvstlit!!! Je to úplne inak ako si to pochopila

Moja odpoveď Lukášovi:

Ja: Ok. Môžeš mi to vysvetliť zajtra o 20:30 na moste!

Odpoveď Zuze:

Ja: Nestaraj sa do môjho života! A nepíš mi!!!

Hned mi prišla správa od Lukáša:

Lukáš: Ďakujem láska

Ja: Nehovor mi láska!!!

                             ****

Na druhý deň 20:39 MOST
Sedela som na moste a čanala na Lukáša, ale on neprišiel!

21:30
Postavila som sa a išla domov. Keď som išla okolo parku vybrala som si mobil a napísala Lukášovi.

Ja: Ďakujem, že si prišiel, Vážim si to! Vysvetlil si mi toho tak "veľa" !

Lukáš: Prepáč, bol som s ocom v meste, prišiel som až teraz :( Poď pred dom vysvetlím ti to!

Prečítala som správu. NIE! Nechcem ho ani vidieť! Povedala som si v hlave. Otočila sa, že ide naspäť niekde TAM kde ju nikto nenajde!

Tadaaa je tu dalšia časť...je to asi krátke ale taká dlha hodina nebola aby som napisala toho viac kedže som to písala asi v stredu na zastupovanej hodine a v strede hodini sa ma pani profesorka spýtala čo to píšem...a ked som jej odpovedala tak bola tak prekvapena, že zbohom...

♡Môj Motorkár♡✔Onde histórias criam vida. Descubra agora