part 12-b

60 12 4
                                    

Ο φάκελος δεν έγραφε τίποτα αλλά ηταν ριγμένος στη δική μας πόρτα , άρα ήταν για  μια απ τις δυο μας .Η Ρεγγινα το διάβασε και έμεινε κόκκαλο .

<<Τι είναι? τι έπαθες? τι λέει?>> Ρώτησα ταραγμένη αλλα εκείνη ειχε μείνει στήλη άλατος .Το άρπαξα λοιπον απότομα και άρχισα να διαβάζω  " Βλέπω σκύλα τον βρήκες τον προστάτη σου , αλλά όπως δεν σε έσωσε και τότε δεν θα σε σώσει και τώρα.Πιστεύω πως η ηδονή που θα μας χαρίσεις τώρα , θα είναι πιο ικανοποιητική απ τη παρθενιά που σου πήραμε κάποτε.Τα λέμε σκύλα !"  Τι λεει? το γραμμα ειναι σίγουρα για μενα , σκύλα με φώναζε εκείνος ο άνδρας που μου επιτέθηκε ή να πω καλύτερα ο γορίλας  και τη λέξη ηδονή την είχε αναφέρει επίσης .Αλλά ποιος προστάτης , ποια παρθενιά και κυρίως ποιοι ειναι αυτοί?

<<Φαίδρα μην  αγχόνεσαι , δεν ξέρουμε για ποια είναι το γρ...... >>πήγε να πει αλλα τη διέκοψα..

<<Για μενα είναι σκύλα με έλεγε ο γορίλας  που μου επιτέθηκε τότε   . Αλλα δεν καταλαβαίνω ποιον προστάτη είχα χάσει και ξαναβρήκα ? Δεν εννοεί τον Λουκά . Και για ποια παρθενιά μιλάει ?Αυτον τον άνθρωπο δεν τον είχα ξανα δει στη ζωή μου εκτός απο εκείνη τη μέρα .>> Σίγουρα με μπερδεύει με κάποια άλλη , αλλα πως θα τον πείσω για αυτο? Αλλα όπως και να το κάνουμε είτε εγω , ειτε αυτη  κινδυνεύουμε .Και κοντά σε μας και η Ρεγγίνα ,αφού αύτος βρήκε τόσο εύκολα το σπίτι μου ξέρει και οτι μένω με τη Ρεγγίνα .

<<Φι μίλα μου τι σκέφτεσαι ?>> ακούω τη Ρεγγινα να λέει αλλα εγω συνέχισα να σκέφτομαι πως θα μπορούσα να σώσω τον εαυτό μου αλλα και αυτήν.Τουλάχιστον ο ενας απο αυτούς που τον ξερω ειναι άγριος κακός επικίνδύνος πως θα ειναι οι άλλοι? Αν πάθει κάτι η Ρεγγίνα δεν θα το  συγχωρήσω στον εαυτό μου. 


                                         *********************** ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ*******************

* Είναι μικρό πολύ , 

αλλα αύριο θα προσπαθήσω

 να βάλω μεγαλύτερο .



Στο απειροWhere stories live. Discover now