Eindelijk naar StarBeach

250 14 0
                                    

Heeeeey lezers,  ik denk dat ik van dit boek ga proberen een serie te maken. Wat denken jullie daarvan ?? Leuk dat mijn verhaal zoveel gelezen word! Al 168 reads!!!!  Maar dan nu het nieuwe hoofdstukje :D

------------------------------------------------

Ik werd wakker en zag dat Simon nog sliep, leuk om hem nu eens leuk wakker te maken. Ik ging staan op het bed en begon te springen en te schreeuwen. '' SIMON WAKKER WORDEN VANDAAG NAAR STARBEACH!!!!!!!!'' Simon schrok wakker en duwde me opzij, blijkbaar was hij niet te genieten vandaag, snel trok ik mijn roze bikini , gebleekte short en een dun hemdje me dance erop. Nadat ik mijn haar en make-up had gedaan was ik klaar om te gaan. Ik zag dat Nicky en Jochem toch nog terug waren gekomen. Ik schreef een briefje zodat de andere wisten dat ik naar de stad was om nog paar kleine dingetjes te halen.

-- In het centrum --

Snel haalde ik een een leuk wit shirtje, dan kon ik die nog aandoen naar StarBeach. Nadat ik had afgerekend ging mijn mobiel, het was Nicky. '' Mel waar ben je we gaan naar star beach!!'' '' Oke ga mara ik ben er bijna, ik ga er wel lopen heen. Zie jullie daar.'' Snel verwisselde ik mijn shirt en liep richting StarBeach.

-- Op StarBeach --

Ik kon niet wachten om te dansen op de muziek die daar uit de speakers kwam. Met een bigsmile op mijn gezicht liep ik StarBeach naar binnen. Ik vond het geweldig! Ik ging bij het zwembad zitten met een drankje in mijn hand. Al snel kwam er een leuke jongen naast me zitten, blond haar, groene ogen, gewoon perfect voor mij. '' Hi I'm Joey, what is your name?'' ''Hi I'm Melanie. Nice to meet you.'' Ik lachte naar hem. '' Where dou you come from?'' Sorry mijn nieuwsgierigheid won het. '' In the Netherlands, and you beauty?'' ''Gelukkig hoef ik geen Engels meer te praten, ben er niet zo goed in namelijk.'' Hij begon te lachen. Hij was zo schattig. ''Heb je zin om te dansen?'' Ik knikte en hij nam me mee naar de mainstage. '' Zie je die DJ die nu aan het draaien is?'' Ik knikte naar hem. '' Dat is mijn vriend Tony.'' Hij was trots op hem dat kon je zien. '' Dan kan je tegen hem zeggen dat ie goed draait.'' '' Waarom zou ik dat zeggen? Je krijgt hem zo te zien.'' Ik begon te springen van enthousiasme en gaf hem een knuffel, dit was niet de bedoeling maar het voelde zo goed. Na een tijdje werd het schemerig en nu pas begon het echte feest op StarBeach, en Joey had me nog geen enkel moment uit het oog verloren.

-------------------------------------------------

Dit was weer een nieuw hoofdstukje!!!!! Wat vinden jullie er van? Please vote en comment :D

Hebben jullie iets leuks voor in het volgende hoofdstuk ???

XOXO Melanie

¤Een nieuwe liefde gevonden op StarBeach¤Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu