Heey lezers, hier is een nieuw hoofdstuk van Een nieuwe liefde gevonden op StarBeach!
-------------------------------------------------
Ik was blij dat ik weer terug was bij m'n vrienden, alleen voelde ik iets voor Simon. Ik liet mijn gevoelens maar gaan en besloot te genieten van mijn laatste dagen in Cherso. Ik baalde ervan dat ik over 3 dagen weer thuis was, maar aan de andere kant was ik blij dat ik Joey wel een goede vriendin van me geworden, we zouden ook zeker eens afspreken als we weer in Nederland waren. '' Melanie, kom je nog, we gaan stappen.'' '' Ik trek nog even iets anders aan en dan kom ik.'' Snel trok ik een short met galaxy print aan met een kort shirtje erop, zo kon je m'n gebruinde huid en navelpiercing zien. Snel pakte ik nog zwarte high heels en ik rende de trap af. Toen ik bijna beneden was draaide Simon zich om, ik werd verblind door z'n looks en viel van de trap. Ik voelde twee sterke armen om heen en ik keek in zijn mooie groene ogen. ''Je ziet er mooi uit.'' eb hij drukte een kus op mijn voorhoofd. We liepen met z'n alle naar de Bio-Bio. Snel liepen we naar binnen, het was al aardig druk. Gelijk liepen we door naar de bar. Iedereen bestelde een cocktail. ''Goede DJ, vind je niet?'' Simon knikte en op dat moment hoorde ik de hele Bio-Bio iets roepen, toen ik goed ging luisteren hoorde ik dat ze Joey riepen. Ik keek naar wie er achter de desken stond en zag hem daar staan, Joey. Blijkbaar had hij mij ook gezien en hij pakte de microfoon. ''En het volgende liedje is voor mijn aller liefste vriendinnetje.'' De spot lights werden op mij gericht net zoals alle blikken, zodat ik Don't you worry child hoorde rende ik de Bio-Bio uit ik liep tegen iets aan en alles word zwart voor m'n ogen.
--------------------------------------------------------------
Sorry voor het korte stukje.
JE LEEST
¤Een nieuwe liefde gevonden op StarBeach¤
RomanceMelanie gaat met 3 vrienden naar Chersonissos, de uitgangsplek voor jongeren zoals haar, Simon, Jochem en Nicki. De must be is natuurlijk een bezoekje naar StarBeach, dat gaan ze doen en dan ziet ze hm, de ogen , de lach, de grapjes, en zijn houding...