Last goodbye

206 10 2
                                    

Heeey lezers, dit is het laatste hoofdstukje van dit boek. Ik heb besloten om een deel twee te maken :D Ik sla nu wel het deel van slapen en inpakken, Melanie staat nu met Simon, Nicki en Jochem op het vliegveld in Kreta. Enjoy the last chapter

XXXX Meeeee

===========================================

Stond ik daar dan, met mijn koffer in mijn hand. ''Ik ga het hier missen, ik wil nog niet weg!'' ''Ik juist wel, ik word gek hier!'' Zeiden Simon, Nicki en Jochem tegelijk. Ik liep naar de incheck balie om mezelf in te checken, ik had nu echt  even genoeg van Simon, Jochem en Nicki. Ik was ze spuug zat geworden deze  vakantie, en al mijn gevoelens voor Simon waren ver onder het nul punt, iets zoals -1000 ofzo. Kwaad gooide ik mijn koffer op de lopende band en liep nog even terug om wat koffie te halen, ik moest koffie hebben anders zou ik hem nu nog totaal flippen! Zeker nu ik Joey niet bij me had om me rustig te houden. Ik miste Joey nu al zo erg, en natuurlijk Samantha, Tony, Vincent, Bibi, Elise, Robert en Roos. Allemaal zou ik ze stuk voor stuk missen zelfs Roos, ook al was ze soms niet uit te staan. Ik kwam aan bij de koffie corner, en bestelde een koffie met extra schuim, ik betaalde het geld en liep naar een bankje. Ik keek versufd om me heen en probeerde alles va nde afgelopen twee weken op een rijte te zetten. Ik kwam zonder vriendje, had een vriendje, dacht dat ik mijn vriendje kwijt was, vond Simon leuk, kwam Joey weer tegen, belande in het ziekenhuis, ben weer terug bij Joey, en tot slot word ik gek van mijn vrienden! * The flight to Holland, Amsterdam leaves in  10 minutes * Ik liep naar de douane om naar het vliegtuig te gaan. Ik keek achterom en zag iedereen staan " Goede reis.'' '' We spreken nog af als we terug zijn!'' '' Ik zal je missen Melanie! '' Ik zwaaide terug '' Is goed doen we en ik zal jullie ook missen.'' Ik keek naar iedereen ''Waar is Joey?'' '' Joey is ziek thuis.'' zei Samantha. ''Wens hem beterschap!'' Ik vond het jammer dat hij er niet was. Ik zwaaide nog een keertje en liep door naar mijn vliegtuig en ging op mijn stoel aan het raam zitten, ik keek een beetje verveeld voor me uit ''Pardon is het erg als ik naast u kom zitten?'' ''Nee dat is hele...'' Ik keek de persoon aan die het me vroeg en ik herkende hem, uit duizend jongens die ze me zouden laten zien zou ik hem altijd herkenen! '' JOEYYYY!!!!'' gild ik door het hele vliegtuig, ik negeerde de boze blikken, '' Ik heb  je gemist !!!'' '' Ik jou ook!'' En ik zoende hem '' Maar.. wat.. hoe.. jij was ziek? '' '' Het was mijn plan om mee te gaan naar Nederland als jij ook zou gaan. Ik kan niet nog een week hier blijven als ik weet dat mijn meisje in Nederland zit.'' ''Ik ben blij dat je er bent alleen..'' Ik gaapte en keek Joey aan '' Ik ben moe, ik moest vroeg op staan, sorry schatje. Ik ga slapen.'' ''Ik weet een leuke slaap plek voor jou!'' Hij trok me op zijn schoot en ik nestelde mijn hoofd in zijn nek. '' Sleepwell beauty.'' fluisterde hij in mijn oor, ik gaf hem nog een kus in zijn nek en voelde dat hij hiervan kippenvel kreeg. Dit was een vakantie om nooit meer te vergeten, in iedergeval voor mij niet, er is een tijdje iets mis gegaan en ik heb ook minder leuke dingen meegemaakt. Maar het gaat erom dat ik nieuwe vrienden voor het leven heb gemaakt en een vriendje die ik nooit meer verlaat! En met die gedachte viel ik in slaap op Joey's schoot.

===============EINDE==================

Zo.... Allerbeste lezers van Een nieuwe liefde gevonden op StarBeach, dit was hem dan. Ik ben van plan een deel twee te maken, en ik wil graag leuke ideeën horen die ik er ik kan gaan verwerken. Ik ga in mijn tweede verhaal ook vanuit de verschillende point of vieuws (p.o.v's) schrijven. Ik ben erg benieuwd wat jullie er nu van vonden, tips voor in mijn volgende verhaal, en ideeën zijn altijd welkom :D

Dus stem en laat een reactie achter, en ik hoop dat jullie het een leuk verhaal vonden

Xoxo Melanie ^.^

P.S Wist je dat er audities zijn voor het tweede boek  Een nieuwe liefde in Den haag ? Laat een reactie onder het volgende  'hoofdstuk' met wie je wilt zijn en de rest staat er beschreven, en misschien zit jij over een tijdje in mijn boek :)

¤Een nieuwe liefde gevonden op StarBeach¤Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu