Bedankt voor de vele reads en de 2 stemmen. Hier komt het nieuw hoofdstuk van Een nieuwe liefde op StarBeach :D
ENJOY
Ik werd wakker en voelde en warm lichaam tegen me aan. Er lag iets om mijn heupen heen, ik zag tot mijn verbazing Simon naast me liggen en me vast houden. Ik moest lachen en gaf hem een kusje op zijn hoofd. Het duurde niet zolang voor ik weer in slaap viel. Ik werd wakker door geklop op de deur. Ik draaide me op in bed. Wat raar er lag niemand meer naast me. ''Ben je wakker?'' hoorde ik aan de andere kant van de deur. ''Ja'' mompelde ik onverstaanbaar. De deur ging open en het eerste wat ik zag was een grote bos rozen en een dienblad met broodjes erop. ''Wakker worden meid, we gaan samen iets leuks doen vandaag.'' Zei Simon vol enthousiasme. Ik gaf Simon een kusje op zijn wang. '' Je bent een schatje dat je dat maar weet!'' Simon keek me vol vreugde aan. Samen aten we het ontbijtje op, ik pakte een bikini uit mijn koffer en een jurkje. Simon nam me mee naar het strand, een plek waar ik van hield om mijn dag door te brengen. Eenmaal aangekomen konden we er niet door, er was zojuist een winkel beroofd en met een auto weg gereden. Simon werd aangehouden door politie. '' Hallo jongeman, kunnen jij en de passagier uitstappen en meekomen met mij naar het bureau?'' Het klonk meer als een orde dan een vraag, ik kreeg gelijk een paniek aanval. Wat nou als we werden opgesloten? Hoe moest het dan met onze tickets? En onze droom vakantie dan? Simon fluisterde naar me dat het wel goed kwam. Braaf stapte we beiden uit en deden wat de agent zei. Op het bureau werd duidelijk wat er aan de hand was. De dader was precies er vandoor gegaan als de zelfde auto als Simon. DE AGENT DACHT DAT SIMON EN IK DE DADERS WAREN!! Dit kon niet, we konden nu niet worden aangehouden als we net een leuk dagje naar het strand hadden gepland. Ik werd boos, maar ik zei niets. Ik liet Simon het woord maar doen, anders had ik dadelijk een boete voor het beledigen van een ambtenaar in functie. Toen Simon klaar was met praten nam Simon we weer mee naar buiten. '' En dan nu onze verdiende strand dag.'' Toen ik de zee hoorde stormde ik het strand op. Na wat gezond te hebben, gezwommen en wie mag weten wat nog meer. Vertrokken Simon en ik alvast richting het vliegveld. De volgende ochtend zouden we vertrekken. Onderweg was ik in slaap gevallen en had Simon een dekentje over me heen gelegd. Halverwege stopte Simon, hij was ook moe en regelde een kamer bij een hotel. Simon tilde me de trap op en legde me in bed. Daarna viel hij zelf ook in een diepe slaap.
-------------------------------------------------------------------------
Bedankt voor het lezen iedereen. Bij 3 stemmen weer een nieuw hoofdstuk.
Groetjes Melanie
JE LEEST
¤Een nieuwe liefde gevonden op StarBeach¤
RomanceMelanie gaat met 3 vrienden naar Chersonissos, de uitgangsplek voor jongeren zoals haar, Simon, Jochem en Nicki. De must be is natuurlijk een bezoekje naar StarBeach, dat gaan ze doen en dan ziet ze hm, de ogen , de lach, de grapjes, en zijn houding...