Uitvoering van het plan ft Tony

196 9 0
                                    

Ik zag Joey aan komen lopen en Tony die vanuit de hoek stil op hem af kwam lopen... Toen ik Joey en Tony door de lucht zag vliegen wist ik dat ik terug gepakt zou worden door hem. Ik kon het gewoon in zijn ogen zien, hij was niet boos en ook niet blij, hij keek plagerig. Snel rende ik terug de Villa in en deed de deur op slot. Ik keek uit het raam en zag Joey en Tony fluisteren in het water, ik wist dat Tony nu aan de andere kant stond. Ik rende naar Elise toe en vroeg of ze hun af kon luisteren. Elise ging snel naar beneden. Ze kwam buitenadem weer terug in de kamer, Bibi, Samantha en ik zaten in spanning. ''Als we gaan stappen willen ze je dronken voeren en een vreemde mee naar de Villa nemen, je slaapt dan aan het begin van de avond naast Joey, en later die avond wisselen ze Joey om voor die vreemde dude.'' Ik barste in lachen uit, '' Oke dus als dat is wat ze gaan doen, dan voer ik Joey ook dronken, dan kan ie een koekje van eigen deeg krijgen, alleen beland hij in het zwembad dan.'' De meiden begonnen te lache nen riepen in koor ''WIJ HELPEN JE WEL!'' Joey en Tony kwamen de kamer op stormen, '' Gaan jullie je klaar maken om te gaan stappen?'' Met een grote glimlach zei ik ja. De jongens waren overtuigt en gingen zich ook klaar maken. Boontje komt om zijn loontje dacht ik bij mezelf. Na 2 uur waren we allemaal klaar, ja 2 uur is echt lang, we waren zelfs eerder klaar dan de jongens. Ik wil eerlijk gezegd niet weten wat ze hebben uitgespookt. Maar goed wij liepen alvast naar de strip, we bekeken onze mogelijkheden, haalde nog wat leuke dingen bij het avond winkeltje, en ging op zoek naar de jongens, dat was niet zo moeilijk aangezien ze altijd bij een groep meiden staan. Na 10 minuten hadden we ze gevonden. En ik zag dat er weer een hoop speeksel werd gewisseld, behalve Joey, hij bleef staan toekijken. Wat is het toch een schatje dacht ik bij me eigen. Ik en de meiden liepen naar hem toe, toen de jongens klaar waren met speeksel uitwisselen, begon Joey bij mij. Ik schrok eerst maar liet me al gauw meegaan in het tong gevecht. Na een tijdje waren we klaar, ik keerde mijn rug naar Joey, en gaf het signaal aan de meiden. We waren klaar voor de strijd!

¤Een nieuwe liefde gevonden op StarBeach¤Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu