Hoe het begon

380 19 4
                                    

Aan het aftellen waren we, nog 3 dagen voordat ons vliegtuig naar Chersonissos vertrok. Ik zou samen met mijn 3 vrienden naar dé uitgangs plek op Kreta gaan. We hadden veel leuken dingen gehoord over Chersonissos. Maar ja het was nog niet zo ver, eerst hadden we met zijn allen nog een examen economie. Samen met Simon, Nicky en Jochem fietsten we naar school. Zodra het examen klaar was fietsten ik snel naar huis. De school vakantie was voor ons begonnen, maar het grotere avontuur stond op ons te wachten. Zodra ik weer thuis was begon ik mijn koffers in te pakken. 2 Grote koffers en 1 klein tasje voor de handbagage ging er mee. Ik had nog ruimte zat in mijn koffers maar ik wist dat ik daar ook spullen zou gaan kopen. Mijn telefoon ging, het was mijn zus. Ik nam op ''Hey zussie, heb je nou nog een plekje over?'' Gelijk hing ik weer op. Eerst al die tijd niet met me willen praten totdat ik iets leuks ga doen. Ik was er klaar mee. Nadat ik alles had klaar gezet ging ik naar Simon toe. Ik weet dat Simon me een klein beetje leuk vind, ik weet niet hoe de status nu is maar het is altijd gezellig met hem. Ik nam voor de zekerheid een pyjamma mee en mijn kleren voor de volgende dag, meestal als ik naar Simon ging werd het stappen en zuipen totdat ik naast hem in bed belanden, er gebeurt nooit iets gewoon slapen. Ik verwachten hetzelfde vandaag. Dus ik sprong op de fiets en ging snel naar Simon toe, blijkbaar zag die me al aankomen, hij kwam me tegemoed rennen. Ik dacht aangezien mijn ouders toch een week op vakantie zijn dan slaap ik die laatste drie dagen wel bij Simon, gezellig. Ik keek Simon aan en hij snapte me gelijk. Hij nam de auto en reed naar mijn huis. Daar haalde we mijn spullen op voor de vakantie en nog wat extra kleding, ondergoed en geen idee wat nog meer om de 3 dagen mee rond te komen. Simon glunderde helemaal naast me. Eenmaal weer terug bij Simon zijn huis barstte het feestje al los, we hadden Nicky en Jochem gebeld. We dronken ons alvast een beetje in voor de stapavond. Lam als we waren gingen we de kroeg in. Na een paar uurtjes van drinken, dansen, kotsen en weer door gaan liepen we de kroeg uit op weg naar huis. Met de zonsondergang inmiddels als achtergrond liepen we met zijn tweeën half steunend op elkaar naar Simon's huis. Daar vielen we in een diepe slaap met in ons gedachte de kater de volgende morgen.

........................................................................................................

Dit is het eerste deel van mijn verhaal. Bij 3 stemmen komt er een nieuw hoofdstuk :D

¤Een nieuwe liefde gevonden op StarBeach¤Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu