Nachtelijk bezoekje

241 13 3
                                    

Heeey lezers, klaar voor een nieuw stukje ? Hoop dat jullie misschien iets weten voor in het verhaal, je kan het altijd tegen me zeggen :) Maar hier kom een nieuwe liefde gevonden op StarBeach.

-----------------------------------------------------------

Na de hele avond gedanst te hebben met Joey, had ik eigenlijk nog niet genoeg van hem. Ik werd aan mijn arm getrokken en keek om, het was Simon. '' Heey Mel kom je mee? We gaan allemaal naar de villa toe, het is spijtig maar je moet je lover achter laten.'' '' Ik kom zo wacht maar buiten op me.'' Simon liep weg en ik zag Joey met een bedroefd gezicht voor me staan. ''Ik heb een idee!'' Ik griste en pen uit mijn tasje en schreef mijn nummer op zijn arm. ''En wat is je plan paradijs vogel?'' '' Ik zal je sms'en zodra ik op mijn kamer ben, is sms je het adres en in welke kamer ik lig. Ik zorg dat er een lader staat waarmee je in mijn kamer kan komen.'' '' Deal.'' Ik lachte en zag Joey zich naar mij toe buigen, onze lippen raakten elkaar en het voelde als vuurwerk. '' See you later.'' Ik glimlachte naar hem en zwaaide hem gedag. Snel liep ik door naar Simon, Nikki en Jochem. We stapten in een taxi en reden naar onze villa.

------------------ Na een ruzie met Simon over dat ik alleen wou slapen -------------

Ik zag dat ik een smsje had van een onbekend nummer, dat zal Joey wel zijn dacht ik. Ik keek en het was Joey, gauw stuurde ik hem het adres en de kamer waar ik lag. Al gauw hoorde ik geklop op mijn raam en ik deed open, het was Joey. Joey kroop gelijk tegen me aan. ''Je bent echt een schatje Joey.'' Hij glimlachte en gaf me een kus, niet veel later viel ik in zijn armen in slaap.

-------------------------- De volgende ochtend -----------------------------------

Ik werd wakker en het voelde leeg in mijn bed. Ik keek naast me en er lagen allemaal roze blaadjes die een pad vormde, ik volgde het spoor. Toen het spoor eindigden keek ik op, er stond een heel ontbijt klaar voor mij en Joey. Ik gaf hem een kus en bedankte hem. Als een echte heer schoof hij mijn stoel naar achteren en schoof hem ook weer netjes aan. '' Speciaal voor jou.'' Ik glimlachten lief en ik wou hem nu al niet meer kwijt, en dat terwijl ik hem nog geen 24 uur kenden, maar ik wist gewoon dat hij de ware was.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Dit was het weer voor deze keer, hebben jullie nog leuke ideeën comment ze :) En vergeet niet te voten. Ben benieuwd wat jullie er van vinden :)

XOXO Melanie

¤Een nieuwe liefde gevonden op StarBeach¤Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu