De dag van vertrek

294 17 3
                                    

Vandaag voor de 3 votes, ik heb weer inspiratie voor een volgend hoofdstuk. Benieuwd hoe de eerste indruk van de vrienden zal zijn? Lees snel veder :D

Een nieuwe liefde gevonden op StarBeach

Ik werd alweer wakker met Simon naast me. Nadat we hadden ontbeten en de sleutel hadden ingeleverd gingen we naar het vliegveld. Dit was maar een kleine 30 minuten rijden vanaf ons hotel. Toen we aankwamen zagen we Nicky en Jochem al buiten staan. Ik was zenuwachtig en dat merkte Simon, hij pakte mijn hand vast en kneep er zachtjes in. Jochem kwam met het beste idee ooit, zo sarcastisch als ik was gaf ik antwoord op zijn idee. Jochem wou nog wat drank inslaan voor als we daar aankwamen, Simon en ik lieten hem zijn gang gaan samen met Nicky, wij hadden meer trek in een bak koffie. Toen we een kleine toko hadden gevonden waar ze dat verkochten bestelde we 2 koffie en checkte alvast in, spullen op de band leggen en wachten op Jochem en Nicky. * Hallo dames en heren, willen de passagiers van het vliegtuig naar Chersonissos zich meldde bij vliegtuig 6 * Simon en ik rende naar Jochem en Nicky, trokken ze de slijterij uit en namen ze mee naar vliegtuig 6. '' Have a nice flight.'' hoorde ik het meisje dat er stond nog zeggen. Simon en ik plofte naast elkaar op de stoelen, Jochem en Nicky gingen achter ons zitten. Gelijk pakte ik mijn Ipad en bekeek nog wat leuke uitgangs plekken op het eiland. Ik had thuis al een heel lijstje gemaakt met dingen die ik wel wou doen of zien, Simon had gezegd dat ie me zou helpen met alles dat op mijn lijstje stond. Ik wist voordat we er aan kwamen dat er al niet veel van zou komen. Maar het was het waard. Op nummer 1 stond een bezoekje brengen aan Star Beach. Dit leek mij echt een coole plek. Simon stemde met dit idee al gelijk in, maar hij wou eerst de strip verkennen.

Na 2 uurtjes van vliegen en rijden naar onze vakantie villa.

De eerste indruk was : WAUW !!!!! Wat een mooie grote villa, snel rende ik het huis naar binnen om de mooiste kamer uit te zoeken. De kamer met de inloop kast was van mij, zo geweldig dit. Simon kwam onschuldig de kamer binnen lopen, ik had al een vermoede dat hij bij me wou slapen. Het enige wat nodig was , was een glimlach. Ik pakte mijn spullen uit en trok mijn bikini aan om eens lekker te gaan zonnen. Na een paar uurtjes ging ik me maar eens opmaken en klaar maken voor de stap avond.

------------------------------------------------

Dit was het weer voor deze keer. Voor een volgend hoofdstuk 4 votes, kijken of het lukt. Ben blij dat jullie het lezen. Hebben jullie een leuk idee wat er op de eerste stap avond kan gebeuren ? Laat het weten

XOXO Melanie

¤Een nieuwe liefde gevonden op StarBeach¤Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu