Heey al bijna 300 reads :D Ik ben zo blij, hoop dat jullie het nog leuk vinden :)
Een nieuwe liefde gevonden op StarBeach
---------------------------------------------------------------------------------------
Ik kwam aan en keek de groep rond, Joey zat me Tony te geinen over chikkies(ofcourse) Barbie zat me Elise en Bibi te praten over make-up en alles. En dan blijven er twee over, de sfeer verpesters van de groep Roos en Vincent, blijkbaar hadden ze ruzie of iets. Ik ging maar naast Joey zitten en luisterde mee met hun gesprek, niet dat het erg boeien was maar ik wou gewoon tegen Joey aanzitten. Na het eten hielp ik Barbie met afruimen en afwassen, dan zouden we daarna meer tijd hebben om ons op te knappen voor de stapavond. Barbie hielp me met mijn haren te krullen en mijn make-up, op mijn beurt hielp ik haar weer met het stylen van haar haar. We kozen ervoor om met de zelfde kleuren gekleed te gaan. Ik we hadden beide een setje aan met Cherso op onze kont en op onze borsten. ''Mooi roze en zwart.'' zoals Barbie zei. Joey moest lachen toen hij mij en Barbie aan zag komen, hij gaf me een kus en liep naar zijn kamer om zich aan te kleden. Toen hij later terug kwam had hij zijn haar netjes gedaan, en een roze shirt aan een witte broek, ik moest lachen en gaf hem een kus. We wachten op de anderen, niet iedereen ging mee maar je snapt me wel. Toen Tony, Roos, Vincent en Robert klaar waren liepen we naar de BioBio. Er werden gelijk drankjes gehaald, en blijkbaar verloor Joey me niet uit het oog. Ik ging samen met mijn nieuwe vriendin Samantha( aka Barbie ) en zelfs toen ging Joey achter me aan, gevolgd door Tony. Die twee konden echt niet zonder elkaar, ik moest lachen en voelde dat ik werd op getild, en werd weg gedagen ik keek naar het gezicht en ik zag Joey. '' Ga maar slapen liefje.'' Ik viel in slaap en was in gedachte verzonken.
----De volgende ochtend----
Ik werd wakker, ik had raar gedroomd. Ik droomde dat Joey me had ingeruild voor Roos, ik besloot om me er over heen te zetten en vol frisse moed er tegen aan te gaan. Ik had wel zin om.Joey in het zwembad te gooien, misschien kon Tony me erbij helpen. Ik moest lachen, kleede me aan en liep naar de rest toe.
--------------------------------
Dit was het weer :) Please vote/comment
JE LEEST
¤Een nieuwe liefde gevonden op StarBeach¤
RomansaMelanie gaat met 3 vrienden naar Chersonissos, de uitgangsplek voor jongeren zoals haar, Simon, Jochem en Nicki. De must be is natuurlijk een bezoekje naar StarBeach, dat gaan ze doen en dan ziet ze hm, de ogen , de lach, de grapjes, en zijn houding...