Heeeeey lezertjes, hier komt weer een nieuw stukje, zijn jullie er klaar voor ?? :)
Een nieuwe liefde gevonden op StarBeach. Enjoy :)
-----------------------------------------------------------------------
Het was zo lief wat Joey voor me had gedaan, alles was tot in de puntjes verzorgd. Als dank gaf ik hem een zoen. '' Ik ga me aankleden, douche, haar en make-up doen. Had je al plannen voor vandaag?'' Vroeg ik Joey '' Het is een verassing en ik denk dat je het leuk gaat vinden.'' Hij trok een mysterieuze glimlach, waarvan ik in de lach schoot. Snel rende ik naar boven voordat de badkamer bezet was, ik stapte onder de douche en liet het koele water over me heen stromen als een waterval. Dit was voor mij de manier om mijn gedachtes even op een rijtje te zetten, ik dacht na over hoe het tussen Joey en mij zou gaan als we weer terug waren in Nederland. Hij woonde wel vlak bij mij in de buurt ik denk ongeveer 15 minuten met de auto , dus dat was de moeite niet, wat mijn ouders er van zouden vinden maakte me niets uit. Ik draaide de kraan uit en sloeg een handdoek om me heen, snel liep in naar de kamer van mij en Simon om wat kleren te pakken. Ik ging vandaag in een gebleekte short, met een Chanel hemdje en mijn Prada slippers eronder. Toen ik halverwege was rende ik weer snel terug naar boven om mijn outfit te veranderen bij iets dat bij mijn bikini paste. Uit eindelijk kwam is in paarse kleren beneden. Joey zat alweer in zijn roze zwembroek met een wit hemdje erop. Hij nam me mee op een scooter, deze moest hij waarschijnlijk net gehaald hebben. Achterop bij Joey voelde ik me gelukkig, met de wind door mijn haren begon ik danza kuduro te zingen. Ik merkte dat de rug van Joey die eerst gespannen was rustiger werd. Na een tijdje stopte Joey bij een Villa. '' En welkom in mijn domein.'' zei hij met een glimlach, volgens mij heb ik verward moeten kijken want hij zei daar achteraan gelijk '' Ik ga je voorstellen aan mijn vrienden.'' Al gauw snapte ik het, ik was niet zenuwachtig, Tony kende ik immers al, wat een aardige knul was dat. Al snel kwamen twee meisjes onze kant op gelopen een blonde en een brunette. Ze stelde zich voor als Bibi en Elise. Ik stond een praatje te maken met Bibi en Elise over hoe hun het eiland bevonden en toen voelde ik twee armen om me heen en gegil van de meiden. Tony sleurde me mee het water in en ik zag Joey en nog een jongen er ook inspringen. Ik begon te lachen en sloeg Tony speels op zijn arm. De jongen zwom naar me toe en stelde zich voor als Vincent, al gauw zag ik een jaloers blik mijn kant op komen, gauw fluisterde Vincent '' Dat is mijn vriendin Roos, let maar niet op haar ze is jaloers.'' Ik moest lachen en zwom richting Joey om hem een kus te geven.'' En zijn dit al je vrienden?'' Toen ik klaar was met mijn zin kwam de laatste een kijkje nemen. Ze liep gelijk naar me toe, ze leek me aardig en zo gek als een deur.'' Hoi ik ben Barbie, ik neem aan dat jij de nieuwe paradijs vogel van Joey bent.'' Ik knikte en gaf haar een hand. '' Melanie aangenaam.'' ''Je hoeft niet zo netjes te doen hoor.'' Ik begon te lachen en klom het zwembad uit. ''Melanie wil je misschien hier blijven slapen.'' Vroeg Elise aan me. '' Ja lijkt me leuk.'' '' Nou toon, dan moet je vanavond maar even ergens anders slapen maat.'' '' Joh luister eens van mij mag er altijd een wijf slapen in mijn bed, als ik de volgende dag maar niets terug vind.'' Ik begon te lachen en stuurde Simon een sms'je dat ik vanavond niet thuis zou blijven slapen. '' Euhm Joey ik moet ngo wel terug naar mijn Villa voor mijn kleding.'' '' Je kan wel wat van mij lenen.'' Barbie nam me mee naar haar kamer en gaf me een pyjama en alvast kleren voor morgen. Ik gaf haar een knuffel '' Dank je je bent een schat.'' We gingen naar buiten om te eten, maar er was iets gespannen aan de sfeer....
------------------------------------------------------------
OOOOOH cliffhanger sorry jongens daar had ik zin in. Vinden jullie het misschien leuk als ik ook vanuit anders pov's ga schrijven ?? Let me know :)
XOXO Melanie
JE LEEST
¤Een nieuwe liefde gevonden op StarBeach¤
Storie d'amoreMelanie gaat met 3 vrienden naar Chersonissos, de uitgangsplek voor jongeren zoals haar, Simon, Jochem en Nicki. De must be is natuurlijk een bezoekje naar StarBeach, dat gaan ze doen en dan ziet ze hm, de ogen , de lach, de grapjes, en zijn houding...