Hi lezers, ik denk dat er nog eenhoofdstuk komt na dit hoofdstuk, en dat het dan klaar is. Ik zit erover na te denken of er een deel twee zal komen, wat denken jullie ? Laat het weten in een reactie alstjeblieft :)
=====================================
Ik probeerde mijn ogen open te doen maar het lukte niet, ik hoorde allerlei piepjes, ik probeerde me om te draaien maar viel uit bed en hoorde een hard geluid, gelijk stonden er allemaal verpleegsters om me heen, ze legde me terug in het bed en deden me terug aan het infuus. Ik deed een klein beetje mijn ogen open, ''Waar ben ik?'' ''In het ziekenhuis, iemand had iets in je drankje gedaan en je bent weg gevallen. Je doet het goed, je kan na een paar testjes naar huis.'' Ik knikte en keek naar hoe de verpleegsters vertrokken. Ik was moe en had hoofdpijn. Ik hoorde geklop op de deur '' Binnen.'' fluisterde ik. Ik dacht dat het Simon was, maar toen zag ik Samantha, ze werd gevolgd door iemand die ik nooit had verwacht, Joey. Toen ik hem zag voelde ik toch weer een beetje de vlinders in mijn buik, en ik wist precies waarom ik hem leuk vond. ''Hey..'' Hij liep naar me toe drukte een kus op mijn voorhoofd en gaf me rode rozen. ''Dankje, dat vind ik lief van je.'' Ik zag Samantha Joey een por in zijn zij geven. ''En ik moet je nog iets vertellen Melanie, die avond dat jij weg liep omdat je dacht dat ik was vreemd gegaan, ik heb toen mezelf in slaap gehuild. Ik ben helemaal niet vreemd gegaan, het was bedoelt als grap, en Tony dacht dat je er wel tegen kon. Die nacht heb ik in een hotel geslapen, en de jongens zouden zeggen dat ik bij een meid was, ik zou jouw dat nooit aandoen. Ik zal nooit met een meisje gaan zolang als ik jouw heb. Alle meisjes bij elkaar zijn niet genoeg om jouw te vervangen.'' Ik kreeg tranen in mijn ogen en begon te snikken. Ik klopte naast me op het bed en Joey ging zitten, hij sloeg mijn armen om zich en troosten me. Nog altijd maakte zijn armen om me heen me vrolijk. Ik legde me hoofd op zijn schouder en er kwam weer een irritant geluid, nu zeker irritant omdat het ons moment verstoorde. Gelijk kwamen er weer allemaal verpleegsters aan om alles goed te leggen en na te kijken, Joey en Samantha werden de kamer uitgezet. Ik wou niet dat dit al over was, het begon net weer. Ik was helemaal klaar met al die verpleegsters, ik vond het wel best. Ik trok me los van alle slangentjes en dingen en rende naar de gang ''Joey wacht op mij!'' Joey draaide zich om en voor zijn voeten zakte ik in elkaar, Joey tilde me op. '' Mocht je nu al weg? '' '' Nee, maar ik moet hier weg, neem me alsjeblieft met je mee, ik word gek hier! '' '' Ik neem je maar al te graag met me mee hoor.'' ''Dankje, ik slaap wel voor een nachtje bij jou als het kan, en daarna moet ik wel echt terug naar mijn vrienden en m'n spullen pakken. Ik ga over twee dagen alweer terug naar Nederland.'' Joey keek me bedroefd aan, en ik had het wel met hem te doen, had hij me eindelijk terug, en dan moest ik weer naar Nederland. '' Niet zo sip kijken jij, we wonen in de buurt bij elkaar. We kunnen nog gewoon vriendje en vriendinnetje blijven hoor!.'' Ik gaf hem een kus, en keek achter me, ik zag allemaal boze verpleegsters op me af komen. '' Luister, het is heel leuk dat jullie weer samen zijn en alles, maar als we nu niet gaan rennen liggen we dadelijk allemaal in het ziekenhuis.'' Joey knikte naar Samantha en begon te rennen. Aangekomen op de parkeerplaats stapte ik snel in de auto en we reden weg. '' Ben ik even blij dat ik daar weg ben, net een gevangenis daar.'' ''Ik zie je ook liever hier, dan in een ziekenhuis.'' Ik glimlachte en pakte Joey's hand. ''En Samantha laat het om nu te awh'en.'' En ik keek naar Samantha. '' Oke dan... maar dit is juist zo'n moment ervoor. '' We moesten alle drie lachen en reden richting hun Villa.
===========================================
Vergeet niet te reageren of jullie een deel twee willen. En ook wat jullie ervan vinden. Nogmaals ik denk dat er nog 1 hoofdstukje komt na deze. En ik heb een nieuwe cover gemaakt door: @DeBucketList , super bedankt ervoor !! Je maakt echt leuke covers!!
XxX Melanie
JE LEEST
¤Een nieuwe liefde gevonden op StarBeach¤
RomanceMelanie gaat met 3 vrienden naar Chersonissos, de uitgangsplek voor jongeren zoals haar, Simon, Jochem en Nicki. De must be is natuurlijk een bezoekje naar StarBeach, dat gaan ze doen en dan ziet ze hm, de ogen , de lach, de grapjes, en zijn houding...