Ik bleef maar drankjes krijgen van Tony, Robert en Vincent. Ik gooide ze gewoon bij de planten of gaf ze weg, Joey daar in tegen had hem al aardig zitten. Je kon zien aan hem dat hij al erg dronken was, er was iets raars aan de hand en ik weet niet wat. De jongens gaven me niets te drinken maar gingen nu ook op Joey af. Ik heb een idee dat het plan dat ze hadden dat we te horen kregen van Elise niet, ik liet het gaan en ging met de meiden naar binnen om te dansen en los te gaan op de zomer hits. Ik zag dat de jongens ons waren gevolgd, vlug keek ik of Joey er ook bij was. Ik zag Tony, Robert, Vincent, Roos en Joey maar Joey liep arm in arm met iemand. Nee dit kon niet, Joey arm in arm met een ander. Ik liep gelijk naar Samantha toe, de tranen stroomde al naar beneden '' Samant kijk Joey, waarom loopt ie met haar? '' '' Het is beter als je nu maar even niet naar Joey kijkt! '' Zo eigenwijs als ik was keek ik toch, Nu stond Joey gewoon te zoenen met dat wijf! Ik begon te huilen, '' Ik ga naar huis, ik wil hier niets meer van weten, ik slaap wel op de bank. Ik wil Joey voorlopig niet meer zien! '' Samantha knikte en riep Bibi en Elise. Alle meiden liepen met me mee, behalve Roos dan die bleef liever bij Vincent. Ik rende zo snel mogelijk naar huis, met de meiden op mijn hielen. Een maal terug in hun Villa, sloot ik me gelijk op in hun badkamer. Ik had nu een bad nodig om tot rust te komen, daarna zou ik mijn makkelijke kleding aan doen en op de bank gaan hangen. Toen ik naar beneden kwam zag ik dat Samantha, Bibi en Elise de woonkamer hadden omgetoverd tot een beautysalon/bioscoop/juwelier, kortom alles wat ik nodig had om op te vrolijken en niet de denken aan hem. Samantha trok me gelijk een stoel in en begon mijn make up en haar te doen, ze houd er van om te experimenteren. Bibi deed mijn nagels en Elise mijn haar. Daarna gingen we een hele film marathon houden met alle scary movies. Ik keek op de klok, het was al half 4 en ze waren nog niet thuis, ik begon me een beetje zorgen te maken. Ik keek verder naar de film en dacht er niet meer aan. Ik werd wakker van een deur die open ging en joelende jongens. Ik kijk of Joey erbij zit, maar ik zie hem nergens. Na een tijdje na blijven denken geef ik het op en ga naar mijn bed. Ik zeg de meiden gedag en loop naar boven, plof op het bed en huil mezelf in slaap.
JE LEEST
¤Een nieuwe liefde gevonden op StarBeach¤
RomanceMelanie gaat met 3 vrienden naar Chersonissos, de uitgangsplek voor jongeren zoals haar, Simon, Jochem en Nicki. De must be is natuurlijk een bezoekje naar StarBeach, dat gaan ze doen en dan ziet ze hm, de ogen , de lach, de grapjes, en zijn houding...