De volgende ochtend werd ik wakker naast een meid, ik keek naar haar en zag dat het die meid was met wie Joey aan het zoenen was. Ik liep boos de kamer uit, pakte mijn spullen die daar lagen, zei de meiden gedacht gaf Tony een knuffel en verliet hun Villa. Ik pakte mijn telefoon om Simon te bellen. *Hoi met Simon....* ''Hoi Simon met mij.'' *Spreek een bericht in na de piep, PIEPPP* Dat had ik weer, ook de andere hadden hun mobiel uitstaan, ik weet niet wat er aan de hand was. Ik bedacht hoe ik ervoor stond:
1. Ik ben alleen op een eiland dat ik niet ken
2. Mijn vrienden nemen hun telefoon niet op.
3. Mijn vriendje is vreemd gegaan.
4. Ik overleef dit niet!!
Ik kreeg een paniek aanval, en ik zou liegen als het meeviel. Ik liep door de straten van Cherso kijken of ik iets bekends tegen kwam wat kon leiden naar de Villa van mijn vrienden, ik zag het avondwinkeltje waar ik vaak met Simon langs liep, ik kwam de hoek tegen waar Nikki meestal stond met een Griekse jongen. In de verte zag ik al grote huizen staan, toen ik dichterbij liep en de muziek hoorde die Simon altijd draaide kon ik er niets aan doen dat ik richting het geluid begon te rennen. Hoe dichterbij ik kwam, hoe vrolijker ik werd. Ik zag Simon dansen op het balkon, en ik hoorde mensen in water springen. ''SIMONNNNNNNNN'' Ik was zo blij dat ik eindelijk weer bij mijn vrienden was, ik zag nu pas in dat Joey mij helemaal niet verdiende. Ik rende de poort door gelijk door naar Simon. '' Heeey Mel, ik heb je gemist.'' ''Ik jou ook Simon, geloof me.'' Ik gaf hem een knuffel en ging gelijk naar de kamer van mij en Simon om mijn bikini aan te doen en een duik te nemen in het zwembad, dit had ik echt nodig. Toen ik naar buiten rende pakte ik Simons hand en trok hem mee naar het zwembad, vlak voordat ik erin sprong liet ik zijn hand los. Ik moest lachen want Simon sprong gelijk achter me aan. Na een hele middag en avond te hebben gezwommen met Simon duik ik moe me bed in, eigenlijk ik Simon ook best wel leuk.
----------------------------------------------------
Weer een nieuw hoofdstukje, zou Melanie Joey nog kunne vergeven of kiest ze toch maar voor Simon? Laat een comment achter met wat jij denkt, en vergeet niet te stemmen natuurlijk :D
JE LEEST
¤Een nieuwe liefde gevonden op StarBeach¤
RomanceMelanie gaat met 3 vrienden naar Chersonissos, de uitgangsplek voor jongeren zoals haar, Simon, Jochem en Nicki. De must be is natuurlijk een bezoekje naar StarBeach, dat gaan ze doen en dan ziet ze hm, de ogen , de lach, de grapjes, en zijn houding...